Pregled bibliografske jedinice broj: 753103
Masovnost, uspješnost i prolaznost u masivnim otvorenim online kolegijima
Masovnost, uspješnost i prolaznost u masivnim otvorenim online kolegijima // The 37th International ICT Convention – MIPRO 2014 / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2014. str. 1168-1172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 753103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Masovnost, uspješnost i prolaznost u masivnim otvorenim online kolegijima
(Mass, performance and successmassive in open online courses)
Autori
Melinščak, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The 37th International ICT Convention – MIPRO 2014
/ Biljanović, Petar - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2014, 1168-1172
Skup
MIPRO-2014
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 26.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Masovni otvoreni online kolegiji; online obrazovanje; učenje na daljinu
(Massive open online courses; online education; distance learning)
Sažetak
Masovni otvoreni online kolegiji (engl. massive open online course – MOOC) relativno su nov fenomen otvorenog učenja. Mogu se promatrati kao proširenje otvorenog učenja, odnosno kao nadogradnja klasičnog učenja na daljinu. Ključna je razlika u tome što su takvi kolegiji di-zajnirani za neodređen broj polaznika. S obzirom na njiho-vo brzo širenje vode se mnoge diskusije i postavljaju pitanja o daljnjim trendovima njihova razvoja. Obilježava ih ma- sovnost, ali je zabilježen i malen postotak polaznika koji završavaju upisane kolegije. Svrha je ovog rada u stjecanju uvida u razloge i značenje fenomena niskog postotka prola- znosti. Analizirane su ankete, dostupni izvještaji i znanstve-ni radovi te se daje prikaz rezultata takve analize. Izvedeni su zaključci o uzrocima značajnoga pada broja polaznika tijekom kolegija i obrazlaže se eventualni doprinos porastu postotka polaznika koji bi uspješno završavali kolegije.
Izvorni jezik
Hrvatski