Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 752277

Marketing kao čimbenik uspjeha agroturizma u Hrvatskoj


Cerjak, Marija; Mesić, Željka
Marketing kao čimbenik uspjeha agroturizma u Hrvatskoj // Proceedings 50th Croatian and 10th International Symposium on Agriculture / Milan Pospišil (ur.).
Zagreb, 2015. str. 184-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 752277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing kao čimbenik uspjeha agroturizma u Hrvatskoj
(Marketing as a success factor of agritourism in Croatia)

Autori
Cerjak, Marija ; Mesić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings 50th Croatian and 10th International Symposium on Agriculture / Milan Pospišil - Zagreb, 2015, 184-189

Skup
50th Croatian and 10th International Symposium on Agriculture

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.02.2015. - 20.02.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
seoski turizam; marketing; Hrvatska
(agritourism; marketing; Croatia)

Sažetak
Među najvažnije čimbenike razvoja seoskog turizma spada marketing, odnosno promocija. Usprkos tome, primjena marketinga i promocija agroturizama u Hrvatskoj je još uvijek nezadovoljavajuća. Anketno ispitivanje 82 seoska turistička gospodarstva iz cijele Hrvatske je pokazalo da su vlasnici gospodarstava svjesni važnosti kvalitetnog proizvoda i usluge kao i primjene marketinga u poslovanju. Iako gospodarstva koriste i on-line i klasične načine oglašavanja, naglašavaju da im je potrebna daljnja pomoć u marketingu i promociji, kao i u izradi projektnih prijedloga. Ujedno, zajednički marketing, odnosno slaba promocija od strane turističke zajednice im predstavlja i važnu prepreku u poslovanju. Provedeno istraživanje ukazuje na potrebu za daljnjom edukacijom agroturističkih gospodarstava vezanu uz marketing i promociju, kao i o potrebi za što snažnijim zajedničkim promotivnim aktivnostima u koje bi bile uključene i lokalne turističke zajednice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Željka Mesić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cerjak, Marija; Mesić, Željka
Marketing kao čimbenik uspjeha agroturizma u Hrvatskoj // Proceedings 50th Croatian and 10th International Symposium on Agriculture / Milan Pospišil (ur.).
Zagreb, 2015. str. 184-189 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Cerjak, M. & Mesić, Ž. (2015) Marketing kao čimbenik uspjeha agroturizma u Hrvatskoj. U: Milan Pospišil (ur.)Proceedings 50th Croatian and 10th International Symposium on Agriculture.
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2015}, pages = {184-189}, keywords = {seoski turizam, marketing, Hrvatska}, title = {Marketing kao \v{c}imbenik uspjeha agroturizma u Hrvatskoj}, keyword = {seoski turizam, marketing, Hrvatska}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2015}, pages = {184-189}, keywords = {agritourism, marketing, Croatia}, title = {Marketing as a success factor of agritourism in Croatia}, keyword = {agritourism, marketing, Croatia}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font