Pregled bibliografske jedinice broj: 751887
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2015), 4; 697-716 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 751887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu
(Anna Karenina and Emma Bovary in a Methodic Mirror)
Autori
Tomić, Ana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63
(2015), 4;
697-716
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Ana Karenjina; dramatizacija; Emma Bovary; književni likovi; komparativna interpretacija; metodički pristupi; nastavne metode
(Anna Karenina; dramatization; Emma Bovary; literature characters; comparative interpretation; methodic approaches; teaching methods)
Sažetak
U ovome se radu predlažu nastavne metode, metodički postupci i metodički pristupi za komparativnu interpretaciju dvaju književnih likova – Ane Karenjine iz istoimenog romana Lava Nikolajeviča Tolstoja i Emme Bovary iz romana „Madame Bovary“ Gustavea Flauberta, u intertekstualnom nastavnom sustavu. Upućuje se na važnost ustrojenja stvaralačke nastave književnosti – i na srednjoškolskoj razini (na nastavi književnosti) i na visokoškolskoj razini (na nastavi metodike nastave književnosti) ‒ te se pokušava dokazati uspješnost izvođenja takve nastave na primjerima iz praktične visokoškolske nastave metodike nastave književnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA International Bibliography
- Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing
- Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske