Pregled bibliografske jedinice broj: 751488
Knjižnice u službi informacijskog opismenjavanja: stanje u visokoškolskim knjižnicama osječkog Sveučilišta
Knjižnice u službi informacijskog opismenjavanja: stanje u visokoškolskim knjižnicama osječkog Sveučilišta // Knjižnice: Kamo i kako dalje? / 13. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 15.-18. svibnja 2013 / Hebrang Grgić, Ivana ; Špac, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2014. str. 215-230 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 751488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Knjižnice u službi informacijskog opismenjavanja: stanje u visokoškolskim knjižnicama osječkog Sveučilišta
(Libraries as agents of information literacy instruction: state-of-the-art at academic libraries of Osijek University)
Autori
Petr Balog, Kornelija ; Zetović, Josipa ; Plašćak, Bernardica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Knjižnice: Kamo i kako dalje? / 13. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 15.-18. svibnja 2013
/ Hebrang Grgić, Ivana ; Špac, Vesna - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2014, 215-230
ISBN
978-953-6001-94-1
Skup
13. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.05.2013. - 18.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacija korisnika; informacijska pismenost; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; visokoškolske knjižnice
(academic libraries; customer education; information literacy; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek)
Sažetak
Ovaj rad donosi rezultate istraživanja provedenog među visokoškolskim knjižnicama Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku. Cilj istraživanja bio je propitati prepoznaju li visokoškolske knjižnice Sveučilišta u Osijeku važnost informacijskog opismenjivanja svojih korisnika, provode li ga i na koji način. Istraživanje je provedeno u veljači i ožujku 2013. godine među voditeljima visokoškolskih knjižnica osječkog Sveučilišta (njih 17). Dobiveni rezultati ukazuju da sve knjižnice osječkog Sveučilišta provode neke oblike edukacije korisnika. Edukacija je u pravilu usmjerena prema preddiplomskim studentima (100%), dok se u 88, 24% izjašnjavaju o uključivanju sadržaja vezanih uz informacijsku pismenost u svoje napore edukacije korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski