Pregled bibliografske jedinice broj: 751384
Uporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi
Uporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Zbornik u izradi / Teodora Dubrović (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2015. str. 00-00 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 751384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi
(The use of technology in children's education: Possibilities of the use of applications developed by the ICT-AAC project for the development of early literacy and mathematics skills in preschool and earl school-age)
Autori
Gordana Kuterovac Jagodić, Vesna Vlahović Štetić, Nina Pavlin Bernardić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik u izradi
/ Teodora Dubrović - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2015, 00-00
Skup
1. konferencija psihologa u sustavu odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 28.04.2014. - 30.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tehnologija; aplikacije; predčitalačke i matematičke vještine
(technology; applications; literacy; mathematics skills)
Sažetak
Projekt Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama (engleski akronim ICT-AAC) usmjeren je na prijenos znanja i razvoj novih usluga potpomognute komunikacije u području informacijske i komunikacijske tehnologije namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama. Projektni konzorcij se sastoji od četiri sastavnice Sveučilišta u Zagrebu: Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, Grafičkog fakulteta i Filozofskog fakulteta. Članica projektnog tima s Filozofskog fakulteta prof. dr. sc. Gordana Kuterovac Jagodić je na ovoj radionici najprije prikazala ciljeve projekta i njegova dotadašnja ostvarenja. Potom je govorila o tome kako tehnologija mijenja obrazovanje, a posebno uloge nastavnika i učenika te je prikazala mogućnosti aplikacija razvijenih u okviru ICT- AAC projekta za poticanje razvoja pred- čitalačkih i čitalačkih, kao pred- matematičkih i matematičkih vještina kod djece predškolske dobi i nižih razreda osnovne škole. Sve aplikacije, premda inicijalno razvijene za djecu s komunikacijskim teškoćama mogu se koristiti i za djecu urednog razvoja. U radionici je sudjelovalo oko 30-tak psihologa, stručnih suradnika odgojno- obrazovnih ustanova iz raznih krajeva zemlje. Predstavljene su aplikacije Slovarica, Glaskalica, E-galerija , Matematička igraonica , Matematički vrtuljak, Komunikator i Komunikator+ koja je bila u razvoju. Sudionici su sami isprobali aplikacije na tabletima, pametnim telefonima i računalima. Najavljen je i razvoj novih aplikacija za pomoć u svladavanju gradiva nižih razreda iz temeljnih predmeta matematike, hrvatskog jezika i prirode. Sudionici su ocijenili aplikacije vrlo korisnima i uspješnima kako idejno, tako grafički i funkcionalno. Također su bili zadovoljni što su aplikacije dostupne bez naknade. Sudionici radionice ocijenili su kako su aplikacije vrlo primjenjive u poučavanju djece urednog razvoja kao i djece s teškoćama , a čak su uvidjeli i sugerirali neke nove mogućnosti primjene poput, primjerice, kao pomoćnog trijažnog sredstva prilikom provjere spremnosti za školu. Također su naglasili potrebu da sve aplikacije budu dostupne i u verziji za računala/Internet koji su najdostupniji u školama, a koje uglavnom ne raspolažu tabletima. Evaluacija održane radionice pokazale su kako su sudionici bili njome vrlo zadovoljni i kako su od nje imali koristi, te su izrazili želju da se i njihovi kolege u školama s njima upoznaju. Sve informacije o projektu mogu se naći na stranici http://www.ict-aac.hr/index.php/hr/ . Sa te se stranice mogu besplatno skinuti i sve razvijene aplikacije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)
Gordana Kuterovac Jagodić
(autor)
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)