Pregled bibliografske jedinice broj: 751169
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 751169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC
(Encouraging early mathematical concepts and skills through digital applications developed in the the project ICT-AAC)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina ; Kuterovac Jagodić, Gordana ; Vlahović-Štetić, Vesna
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 15
(2015), 61;
22-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
matematički pojmovi; matematičke vještine
(mathematical concepts; mathematical skills)
Sažetak
U radu je prikazan razvoj ranih matematičkih pojmova i vještina kod djece i na koji način se one mogu poticati, uz primjer nekih od digitalnih aplikacija razvijenih u okviru projekta ICT-AAC.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)
Gordana Kuterovac Jagodić
(autor)
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)