Pregled bibliografske jedinice broj: 750818
Suvremeni modeli komunikacije društava za osiguranje i utjecaj na ponašanje potrošača
Suvremeni modeli komunikacije društava za osiguranje i utjecaj na ponašanje potrošača // Zbornik radova: Dani hrvatskog osiguranja 2014.
Zagreb: Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2014. str. 121-132 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 750818 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni modeli komunikacije društava za osiguranje i utjecaj na ponašanje potrošača
(Modern Communication Models of Insurance Companies and Impact on the Consumer Behaviour)
Autori
Bara, Danijel ; Ćorić Sanja ; Jurišić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova: Dani hrvatskog osiguranja 2014.
/ - Zagreb : Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2014, 121-132
ISBN
978-953-7622-58-9
Skup
Dani hrvatskog osiguranja 2014
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.11.2015. - 07.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
društvo za osiguranje; liberalizirano tržište; suvremeni modeli komunikacije; ponašanje potrošača – osiguranika; optimalni komunikacijski model
(insurance company; liberalized market; contemporary communication models; consumer/insured behavior; optimal communication model)
Sažetak
Društva za osiguranje na hrvatskom osigurateljnom tržištu danas se više nego ikada u svojoj povijesti suočavaju s imperativom tržišnog uspjeha u uvjetima sve veće konkurencije i visokih zahtjeva potrošača, odnosno korisnika usluga osiguranja. Način i razina komunikacije, odnosno pravodobno i vjerodostojno prenošenje informacija povezanih sa svim segmentima poslovanja društva, funkcioniranjem pojedinih operativnih službi povezanih s potrošačima i njihovim uslugama zajedno s karakteristikama proizvoda i usluga koje društvo nudi, moraju biti na visoko profesionalnoj razini jer suvremeni potrošač ima jasno decidirane zahtjeve i potrebu za preciznijim odgovorima. Pojedini komunikacijski modeli, koji se oslanjaju na suvremena tehnološka dostignuća i koriste prednosti vezane uz sveobuhvatnost i brzinu komunikacije mogu predstavljati značajnu konkurentsku prednost, a ujedno i smanjiti troškove u odnosu na klasične modele komunikacije. Poslujući u konzervativnoj djelatnosti, društva za osiguranje zbog svoje poslovične suzdržanosti prema inovacijama s jedne strane mogu imati problema u komunikaciji s korisnicima, dok s druge strane pravilno pristupajući paradigmi novih komunikacijskih kanala dolazi u potencijal ostvarivanja značajnih konkurentskih prednosti. Preferencije sve većeg broja korisnika usluga odnosno osiguranika kreću se prema različitim oblicima komuniciranja te oni pred društva za osiguranje postavljaju zahtjeve ka sve većoj fleksibilnosti i prilagodljivosti. To je posebno izraženo u uvjetima liberaliziranog tržišta i potrebe osiguranika za širim segmentom informacija vezanih uz očekivanu kvalitetu osigurateljnih pokrića i njihove povoljne cjenovne razrede. Temeljna je svrha ovog rada sagledati postojeće modele komunikacije te predložiti optimalne modele koji bi mogli pomoći povećanju efikasnosti društava za osiguranje i porastu zadovoljstva korisnika usluga odnosno osiguranika. U tu svrhu napravit će se sekundarno istraživanje postojećih modela komunikacije vodećih društava za osiguranje na hrvatskom osigurateljnom tržištu te usporediti s tržištem EU-a. Također će se napraviti primarno istraživanje stavova potrošača te na osnovi toga predložiti optimalni komunikacijski modeli
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Insurance companies in Croatian market today more than ever are challenging with imperative of market success, in a conditions of strong competition and consumer high demand. The level and way of communication, prompt and credible information transfer, according to all segments of business, consumer operational service due to product characteristics, need to be on high professional level, because today consumer behavior is based on clear demand and precise answer expectation. Communication models based on modern technology which is using advantages according to comprehensiveness and speed of communication can represent a significantly competitive advantage, and on the other side it is also cost saving factor. Insurance companies because of their conservative approach and culture may have communication problems with users, but on the other side wisely approaching and using these new communication channels can become a great potential of competitive advantage. Preferences of large number of insured shows a trend of dispersion of communication channels, and put demand on insurance companies to increase adaptability and flexibility in communication process. Insured demand for wide information segment due to quality of insurance coverage and good price class is especially expressed in conditions of liberalized market. Fundamental purpose of this study is to consider existing model of communication, and to propose optimal models which could increase efficiency of insurance companies aimed to increase consumer or insured satisfaction. In this purpose will be carried out secondary research of existing models of communication of insurance companies’ models in Croatian market. Research will be compared with existing models of communication in the EU market. Also it will be carried out primary research of consumer behavior. According to primary research will be proposed optimal models of communication.