Pregled bibliografske jedinice broj: 750583
Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije
Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije / Bouillet, Dejana (ur.). Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2015 (prirucnik)
CROSBI ID: 750583 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije
(Development of the model of early educational intervention in primary school: from idea to evaluation)
Urednik/ci
Bouillet, Dejana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Forum za slobodu odgoja
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
159
ISBN
978-953-6958-55-9
Ključne riječi
učenici s problemima u ponašanju ; rana intervencija ; pedagoška praksa temeljena na pokazateljima uspješnosti
(pupils with behavioural disorders ; early intervention ; educational evidence based practice)
Sažetak
Priručnik je rezultat provedbe projekta Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti (Evidence-Based Early Educational Interventions). Projekt je proveden s ciljem razvoja modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi, koji će osigurati jednake mogućnosti za uspješno obrazovanje djece s problemima u ponašanju i time pridonijeti unaprjeđivanju hrvatske odgojno-obrazovne prakse s ovom ranjivom skupinom učenika. Njime se nastoji otvoriti proces prikupljanja dokaza o uspješnoj odgojno- obrazovnoj praksi, kako bi ujedinjenje iskustava praktičara, znanstvenika i kreatora odgojno-obrazovne politike osnažilo odgojno- obrazovne potencijale škola u djelotvornoj reakciji na raznolike probleme učenika koji svojim neprihvatljivim ponašanjem zovu u pomoć i s pravom očekuju primjerenu podršku svojih učitelja, pedagoga, roditelja i ostalih sudionika njihova odrastanja i školovanja. Razvojem i provedbom šest školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, koji imaju obilježja rane odgojno- obrazovne intervencije, djelatnici škola – suradnika na projektu, stekli su iskustva usmjerene podrške selekcioniranoj skupini učenika koji u najranijoj fazi svoga školovanja (tijekom razredne nastave) manifestiraju teškoće u ponašanju, a evaluacija tog procesa i pokazatelja njegove uspješnosti osigurala je temeljne uvide u svrhovitost i isplativost takvih ulaganja. Sudjelovanjem u ranoj odgojno- obrazovnoj intervenciji, učenici su dobili priliku naučiti djelotvornije zadovoljavati vlastite potrebe, a roditelji djelotvornije pridonositi razvoju i obrazovanju svoje djece. U ovom priručniku su podijeljena iskustva stečena tijekom projekta i opisan je model razvoja školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, budući da se projekt pokazao svrsishodnim te bi mogao biti blagotvoran za široko prisutnu malodušnost učitelja i drugih stručnih djelatnika u odgoju i obrazovanju učenika s problemima u ponašanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti