Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 750367

Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja


Skoko, Božo
Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja // Mostariensia, 18 (2014), 1-2; 45-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 750367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja
(Identity and image of Bosnia and Herzegovina from the perspective of its three nations - branding opportunities and drawbacks research)

Autori
Skoko, Božo

Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 18 (2014), 1-2; 45-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Bosna i Hercegovina ; identitet ; imidž ; brendiranje ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi
(Bosnia and Herzegovina ; identity ; image ; branding ; Croats ; Bosniaks ; Serbs)

Sažetak
Rad se bavi mogućnostima brendiranja Bosne i Hercegovine, odnosno fenomenom identiteta i imidža ove države, te potencijalima i preprekama u stvaranju bolje percepcije BiH. Autor je proveo istraživanje javnog mnijenja među građanima BiH, odnosno ispitanicima iz reda tri bosanskohercegovačka naroda – Bošnjaka, Hrvata i Srba, u dva vala – 2010. i 2013. kako bi istražio kako oni doživljavaju identitet i imidž svoje države te kako sagledavaju potencijale i nedostatke na putu njezina mogućeg brendiranja. Istraživanje je pokazalo kako je većina građana uvjerena da postoje potencijali i prednosti koje mogu sva tri naroda održati na okupu, te istodobno od Bosne i Hercegovine stvoriti poželjan i prepoznatljiv brend na međunarodnoj razini. Ti se potencijali najviše odnose na mentalitet i način života te prirodne ljepote i raznolikost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja // Mostariensia, 18 (2014), 1-2; 45-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Skoko, B. (2014) Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja. Mostariensia, 18 (1-2), 45-60.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2014}, pages = {45-60}, keywords = {Bosna i Hercegovina, identitet, imid\v{z}, brendiranje, Hrvati, Bo\v{s}njaci, Srbi}, journal = {Mostariensia}, volume = {18}, number = {1-2}, issn = {1023-8638}, title = {Identitet i imid\v{z} Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istra\v{z}ivanje mogu\'{c}nosti i prepreka na putu brendiranja}, keyword = {Bosna i Hercegovina, identitet, imid\v{z}, brendiranje, Hrvati, Bo\v{s}njaci, Srbi} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2014}, pages = {45-60}, keywords = {Bosnia and Herzegovina, identity, image, branding, Croats, Bosniaks, Serbs}, journal = {Mostariensia}, volume = {18}, number = {1-2}, issn = {1023-8638}, title = {Identity and image of Bosnia and Herzegovina from the perspective of its three nations - branding opportunities and drawbacks research}, keyword = {Bosnia and Herzegovina, identity, image, branding, Croats, Bosniaks, Serbs} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font