Pregled bibliografske jedinice broj: 750367
Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja
Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja // Mostariensia, 18 (2014), 1-2; 45-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 750367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz
perspektive njezina tri naroda – istraživanje
mogućnosti i prepreka na putu brendiranja
(Identity and image of Bosnia and Herzegovina
from the perspective of its three nations -
branding opportunities and drawbacks research)
Autori
Skoko, Božo
Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 18
(2014), 1-2;
45-60
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Bosna i Hercegovina ; identitet ; imidž ; brendiranje ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi
(Bosnia and Herzegovina ; identity ; image ; branding ; Croats ; Bosniaks ; Serbs)
Sažetak
Rad se bavi mogućnostima brendiranja Bosne i Hercegovine, odnosno fenomenom identiteta i imidža ove države, te potencijalima i preprekama u stvaranju bolje percepcije BiH. Autor je proveo istraživanje javnog mnijenja među građanima BiH, odnosno ispitanicima iz reda tri bosanskohercegovačka naroda – Bošnjaka, Hrvata i Srba, u dva vala – 2010. i 2013. kako bi istražio kako oni doživljavaju identitet i imidž svoje države te kako sagledavaju potencijale i nedostatke na putu njezina mogućeg brendiranja. Istraživanje je pokazalo kako je većina građana uvjerena da postoje potencijali i prednosti koje mogu sva tri naroda održati na okupu, te istodobno od Bosne i Hercegovine stvoriti poželjan i prepoznatljiv brend na međunarodnoj razini. Ti se potencijali najviše odnose na mentalitet i način života te prirodne ljepote i raznolikost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Božo Skoko
(autor)