Pregled bibliografske jedinice broj: 750275
Utjecaj tradicije romskih obitelji na uključivanje u život i rad odgojno-obrazovnih ustanova
Utjecaj tradicije romskih obitelji na uključivanje u život i rad odgojno-obrazovnih ustanova // Obrazovanje za interkulturalizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural Education : The Position of Roma in Education / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati Jozef (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 750275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj tradicije romskih obitelji na uključivanje u život i rad odgojno-obrazovnih ustanova
(The Influence of the Traditions of Roma Families on Inclusion in the Life and the Work of Educational Institutions)
Autori
Brust Nemet, Maja ; Kostić, Duško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Obrazovanje za interkulturalizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural Education : The Position of Roma in Education
/ Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati Jozef - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 41-42
ISBN
978-953-6965-34-2
Skup
Položaj Roma u Odgoju i obrazovanju = The Position of Roma in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.01.2015. - 09.01.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Romi ; djeca ; odgoj i obrazovanje ; obitelj ; tradicija
(Roma ; children ; family ; upbringing and education tradition)
Sažetak
Uključivanje roditelja u odgoj i obrazovanje djece pozitivno utječe na različite aspekte odgoja i obrazovanja. Javna je potpora u društvu poticanja suradnje i partnerstva roditelja i škole kako bi se poboljšala kvaliteta obrazovanja, no jedino izobrazbom nastavnika i roditelja omogućit će se cjelovit razvoj djeteta. Potrebna je viša razina uključivanja roditelja Roma te poticanje suradnje od strane državnih institucija, dječjih vrtića i škola. Ne umanjujući važnost cjelovitog, sustavnog djelovanja brojnih fenomena vezanih uz Rome: jezik, etnička kultura i umjetnost, socijalni i gospodarski ustroj, marginalizacija i drugo, upravo je socijalna integracija, kao i područje odgoja i obrazovanja, svojevrsna sinteza različitosti polaznica i jedinstvenosti u pristupu. Stoga će se u radu analizirati marginalizacija, diskriminacija i segregacija Roma s posebnim osvrtom na roditelje kao primarne odgojitelje te njihova uključenost u sustav odgoja i obrazovanja. Rezultati kvalitativnog i kvantitativnog istraživanja tijekomj projektnih aktivnosti u okviru projekta Unaprjeđenje položaja djece Roma u odgoju i obrazovanju u Baranji (RO-ufos-luna-MI) među romskim roditeljima u Baranji pokazuju osnaženost roditelja, promjenu stavova roditelja, stjecanje povjerenja i jačanje motivacije za uključenost u odgoj i obrazovanje njihove djece.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Cjelokupan rad bit će objavljen u Zborniku radova Položaj Roma u odgoju i obrazovanju tijekom veljače 2015. godine
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Maja Brust Nemet
(autor)