Pregled bibliografske jedinice broj: 750271
Galili i Lebeaume - dva pristupa interdisciplinarnosti u učenju fizike
Galili i Lebeaume - dva pristupa interdisciplinarnosti u učenju fizike // Nastava fizike i interdisciplinarnost - XI. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2014. str. 112-117 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 750271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Galili i Lebeaume - dva pristupa interdisciplinarnosti u učenju fizike
(Galili and Lebeaume - two approaches to interdisciplinarity in learning physics)
Autori
Lopac, Vjera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nastava fizike i interdisciplinarnost - XI. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Zbornik radova
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2014, 112-117
ISBN
978-953-7178-16-1
Skup
XI. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE - Nastava fizike i interdisciplinarnost
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 26.03.2013. - 28.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Galili; Lebeaume; interdisciplinarni pristup fizici; težina; operacijska i konceptualna definicija; tehnički odgoj
(Galili; Lebeaume; interdisciplinary approach to physics; weight; operational and conceptual definitions; technology education)
Sažetak
Uspoređuju se različiti interdisciplinarni pristupi fizici koje zastupaju dvojica poznatih svjetskih edukacijskih stručnjaka. Igal Galili, izraelski fizičar, autor je članaka i knjiga u kojima ističe kulturne i povijesne aspekte fizike i njihovu ulogu u nastavnom procesu. Joël Lebeaume, istaknuti francuski pedagog i autor, u svojim djelima propituje odnos nastave prirodnih znanosti, tehničke kulture i suvremene tehnologije. Poticajni ali i dvojbeni aspekti njihovih učenja bit će kritički razmotreni na nekim primjerima njihovih radova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Temeljne tehničke znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije, Zagreb
Profili:
Vjera Lopac
(autor)