Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 749982

Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu


Đuranović, Marina
Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 81-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 749982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu
(Open school and the teacher in contemporary world)

Autori
Đuranović, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 81-91

ISBN
978-953-7210-41-0

Skup
ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenik; promjena; razvitak; inovativnost; fleksibilnost
(pupil; change; development; innovation; flexibility)

Sažetak
Današnje suvremeno društvo traži fleksibilnu, otvorenu i kvalitetnu školu koja će biti aktivni inicijator i nositelj društvenih promjena. Nova, suvremena škola uvažavala bi individualne razlike među učenicima, a počivala bi na načelima tolerancije i demokracije. U njoj bi bio prisutan problemski pristup nastavi i timski rad. Učenici su subjekti i aktivni sudionici odgojno-obrazovnog procesa, dok učitelji organiziraju i prate njihov rad. U školi vlada pozitivno i prijateljsko razredno ozračje. Svaki pojedinac razvija sve svoje sposobnosti. Škola prati i u svoj kurikul implementira nove znanstvene spoznaje. Otvorena je za suradnju s užom i širom društvenom zajednicom. Suvremena škola danas je stvorena tek djelomice. Potreba za njezinim stvaranjem svakim danom sve je veća stoga je potrebno reorganizirati cjelokupni odgojno-obrazovni sustav kako bi on uspješno odgovorio izazovima suvremenog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Đuranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đuranović, Marina
Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 81-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Đuranović, M. (2011) Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu. U: Jurčević Lozančić, A. & Opić, S. (ur.)Škola, odgoj i učenje za budućnost.
@article{article, author = {\DJuranovi\'{c}, Marina}, year = {2011}, pages = {81-91}, keywords = {u\v{c}enik, promjena, razvitak, inovativnost, fleksibilnost}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Otvorena \v{s}kola i u\v{c}itelj u suvremenom svijetu}, keyword = {u\v{c}enik, promjena, razvitak, inovativnost, fleksibilnost}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\DJuranovi\'{c}, Marina}, year = {2011}, pages = {81-91}, keywords = {pupil, change, development, innovation, flexibility}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Open school and the teacher in contemporary world}, keyword = {pupil, change, development, innovation, flexibility}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font