Pregled bibliografske jedinice broj: 749982
Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu
Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 81-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 749982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu
(Open school and the teacher in contemporary world)
Autori
Đuranović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost
/ Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 81-91
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenik; promjena; razvitak; inovativnost; fleksibilnost
(pupil; change; development; innovation; flexibility)
Sažetak
Današnje suvremeno društvo traži fleksibilnu, otvorenu i kvalitetnu školu koja će biti aktivni inicijator i nositelj društvenih promjena. Nova, suvremena škola uvažavala bi individualne razlike među učenicima, a počivala bi na načelima tolerancije i demokracije. U njoj bi bio prisutan problemski pristup nastavi i timski rad. Učenici su subjekti i aktivni sudionici odgojno-obrazovnog procesa, dok učitelji organiziraju i prate njihov rad. U školi vlada pozitivno i prijateljsko razredno ozračje. Svaki pojedinac razvija sve svoje sposobnosti. Škola prati i u svoj kurikul implementira nove znanstvene spoznaje. Otvorena je za suradnju s užom i širom društvenom zajednicom. Suvremena škola danas je stvorena tek djelomice. Potreba za njezinim stvaranjem svakim danom sve je veća stoga je potrebno reorganizirati cjelokupni odgojno-obrazovni sustav kako bi on uspješno odgovorio izazovima suvremenog društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija