Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 749818

Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja


Skoko, Božo
Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja // Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 1 (2014), 175-190 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 749818 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja
(Possibilities and methods of strengthening the Dubrovnik brand through the film industry and event management)

Autori
Skoko, Božo

Izvornik
Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku (1849-630X) 1 (2014); 175-190

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Dubrovnik ; brend ; promocija ; film ; turizam ; događaji
(Dubrovnik ; brand ; promotion ; movie ; tourism ; events)

Sažetak
Rad se bavi fenomenom brendiranja destinacija te istražuje načine i mogućnosti jačanja brenda Dubrovnika, kao najpoznatije hrvatske i jedne od vodećih europskih turističkih destinacija. Uz analizu trenutačne prepoznatljivosti i aduta u privlačenju turista, autor naglasak stavlja na mogućnosti koje pruža filmska industrija te istražuje potencijale u kreiranju i organiziranju događaja. Smatra kako se kvalitetno mogu iskoristiti filmovi i serije koje se snimaju u Dubrovniku za dodatno privlačenje pozornosti i filmski inducirani turizam. Međutim, potrebno je strateško upravljanje tim promotivnim aktivnostima kako bi Dubrovnik zadržao svoj kulturni i povijesni identitet, a ne se pretvorio u filmsku kulisu. Autor također u kreiranju i organiziranju događaja, koji će privlačiti globalnu pozornost i biti komplementarni imidžu Dubrovnika, vidi goleme mogućnosti u jačanju brenda grada i njegove okolice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja // Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 1 (2014), 175-190 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Skoko, B. (2014) Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja. Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 1, 175-190.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2014}, pages = {175-190}, keywords = {Dubrovnik, brend, promocija, film, turizam, doga\djaji}, journal = {Zbornik Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Dubrovniku}, volume = {1}, issn = {1849-630X}, title = {Mogu\'{c}nosti i na\v{c}ini ja\v{c}anja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje doga\djaja}, keyword = {Dubrovnik, brend, promocija, film, turizam, doga\djaji} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2014}, pages = {175-190}, keywords = {Dubrovnik, brand, promotion, movie, tourism, events}, journal = {Zbornik Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Dubrovniku}, volume = {1}, issn = {1849-630X}, title = {Possibilities and methods of strengthening the Dubrovnik brand through the film industry and event management}, keyword = {Dubrovnik, brand, promotion, movie, tourism, events} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font