Pregled bibliografske jedinice broj: 749777
Razlike u antropološkom statusu učenika petih i šestih razreda osnovnih škola u odnosu na urbano-ruralnu pripadnost
Razlike u antropološkom statusu učenika petih i šestih razreda osnovnih škola u odnosu na urbano-ruralnu pripadnost // 7. međunarodni simpozijum Sport i Zdravlje / Biberović, A. (ur.).
Tuzla: Fakultet za tjelesni odgoj i sport Univerziteta u Tuzli, 2014. str. 240-244 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 749777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u antropološkom statusu učenika petih i šestih razreda osnovnih škola u odnosu na urbano-ruralnu pripadnost
(Differences in anthropological status of pupils fifth and sixth graders of elementary school relative to urban-rural affiliation)
Autori
Brekalo, Mate ; Kvesić, Ivan ; Crnjac, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
7. međunarodni simpozijum Sport i Zdravlje
/ Biberović, A. - Tuzla : Fakultet za tjelesni odgoj i sport Univerziteta u Tuzli, 2014, 240-244
Skup
Sport i Zdravlje
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 10.10.2014. - 11.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
antropološki status ; učenici ; učenice ; motoričke sposobnosti
(anthropological status ; pupils ; schoolgirls ; motor skills)
Sažetak
U ovom radu istraživane su razlike antropološkog statusa učenika i učenica petog i šestog razreda osnovne škole koja žive u urbanom području (Mostar) u odnosu na učenike i učenice petog i šestog razreda osnovne škole koji žive u ruralnom području (Biograci-Široki Brijeg). Na uzorku 79 ispitanika, 19 učenika i 19 učenica iz Mostara, 22 učenika i 19 učenica iz Biograca primijenjeno je 9 testova za procjenu antropometrije, fleksibilnosti, brzine izvođenja naizmjeničnih pokreta, eksplozivne snage, repetitivne snage, jakosne izdržljivosti, koordinacije i aerobne izdržljivosti. Nezavisnim t – testom i diskriminacijskom analizom je utvrđeno postojanje statistički značajnih razlika između učenika i učenica iz Mostara i učenika i učenica iz Biograca. Učenici i učenice značajno se razlikuju u eksplozivnoj snazi, repetitivnoj snazi, fleksibilnosti i aerobnoj izdržljivosti dok u ostalim varijablama nema statistički značajnih razlika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija