Pregled bibliografske jedinice broj: 749685
Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice
Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice // Zbornik 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske „Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 523-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 749685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice
(Impact programmed fitness training in teaching physical education to changes in indicators repetitive strength for students)
Autori
Sivrić, Hrvoje ; Lopac, Tomislav ; Milić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske „Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, V. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012, 523-528
ISBN
978-953-95082-9-4
Skup
INTENZIFIKACIJA PROCESA VJEŽBANJA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rekreacija ; tjelesna i zdravstvena kultura ; dopunski programi
(recreation ; physical education ; supplementary programs)
Sažetak
Ovim radom prikazan je primjer ciljane tjelesne aktivnosti za vrijeme nastave i ukazuju da programirani fitnes trening može značajno utjecati na kvalitetu nastave TZK-a na visokom školstvu i značajno utjecati na poboljšanje u motoričkom prostoru za studentice. Slične rezultate su dobili i Ferhatbegović i sur. (2010) koji su istraživali efekte dodatnih sati tjelesne aktivnosti na poboljšanje motoričkih sposobnosti učenika. Ograničenja koja se pojavljuju u provedbi programiranog fitnes treninga u nastavi TZK na Veleučilištu su sljedeća: nekontinuirana prisutnost na nastavi, upitnost stalne realizacija nastave u iznajmljenim i dislociranim sportskim objektima, veliki broj studenata u grupi i dr.. Navedeno daje za pravo autoru da traži različite modele uvođenja dodatnih sati tjelesne aktivnosti, minimalizira ograničenja u provedbi programa i poveća navedene standarde. Na taj se način se može izravno djelovati i usmjeravati studentice na vrijednost i važnost vježbanja u kontekstu podizanja kvalitete zdravog življenja, odnosno usvajanje i stvaranje navika za samoinicijativno cijelo životno redovito tjelesno vježbanje. Može se zaključiti da se uz kvalitetan pristup i uz prilagođene nastavne planove i programe kroz povećanje tjednog opsega nastave TZK, za one studentice koje iskazuju interes, može značajno utjecati na transformaciju repetitivne snage
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću,
Kineziološki fakultet, Split
Profili:
Mirjana Milić
(autor)