Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 749685

Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice


Sivrić, Hrvoje; Lopac, Tomislav; Milić, Mirjana
Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice // Zbornik 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske „Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 523-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 749685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice
(Impact programmed fitness training in teaching physical education to changes in indicators repetitive strength for students)

Autori
Sivrić, Hrvoje ; Lopac, Tomislav ; Milić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske „Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, V. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012, 523-528

ISBN
978-953-95082-9-4

Skup
INTENZIFIKACIJA PROCESA VJEŽBANJA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
rekreacija ; tjelesna i zdravstvena kultura ; dopunski programi
(recreation ; physical education ; supplementary programs)

Sažetak
Ovim radom prikazan je primjer ciljane tjelesne aktivnosti za vrijeme nastave i ukazuju da programirani fitnes trening može značajno utjecati na kvalitetu nastave TZK-a na visokom školstvu i značajno utjecati na poboljšanje u motoričkom prostoru za studentice. Slične rezultate su dobili i Ferhatbegović i sur. (2010) koji su istraživali efekte dodatnih sati tjelesne aktivnosti na poboljšanje motoričkih sposobnosti učenika. Ograničenja koja se pojavljuju u provedbi programiranog fitnes treninga u nastavi TZK na Veleučilištu su sljedeća: nekontinuirana prisutnost na nastavi, upitnost stalne realizacija nastave u iznajmljenim i dislociranim sportskim objektima, veliki broj studenata u grupi i dr.. Navedeno daje za pravo autoru da traži različite modele uvođenja dodatnih sati tjelesne aktivnosti, minimalizira ograničenja u provedbi programa i poveća navedene standarde. Na taj se način se može izravno djelovati i usmjeravati studentice na vrijednost i važnost vježbanja u kontekstu podizanja kvalitete zdravog življenja, odnosno usvajanje i stvaranje navika za samoinicijativno cijelo životno redovito tjelesno vježbanje. Može se zaključiti da se uz kvalitetan pristup i uz prilagođene nastavne planove i programe kroz povećanje tjednog opsega nastave TZK, za one studentice koje iskazuju interes, može značajno utjecati na transformaciju repetitivne snage

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću,
Kineziološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirjana Milić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Sivrić, Hrvoje; Lopac, Tomislav; Milić, Mirjana
Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice // Zbornik 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske „Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 523-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sivrić, H., Lopac, T. & Milić, M. (2012) Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice. U: Findak, V. (ur.)Zbornik 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske „Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije.
@article{article, author = {Sivri\'{c}, Hrvoje and Lopac, Tomislav and Mili\'{c}, Mirjana}, editor = {Findak, V.}, year = {2012}, pages = {523-528}, keywords = {rekreacija, tjelesna i zdravstvena kultura, dopunski programi}, isbn = {978-953-95082-9-4}, title = {Utjecaj programiranog fitnes treninga u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na promjene u pokazateljima repetitivne snage za studentice}, keyword = {rekreacija, tjelesna i zdravstvena kultura, dopunski programi}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sivri\'{c}, Hrvoje and Lopac, Tomislav and Mili\'{c}, Mirjana}, editor = {Findak, V.}, year = {2012}, pages = {523-528}, keywords = {recreation, physical education, supplementary programs}, isbn = {978-953-95082-9-4}, title = {Impact programmed fitness training in teaching physical education to changes in indicators repetitive strength for students}, keyword = {recreation, physical education, supplementary programs}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font