Pregled bibliografske jedinice broj: 749617
Na ljestvici samo devet turističkih agencija
Na ljestvici samo devet turističkih agencija // Ugostiteljstvo i turizam U.T., LVIII (2010), 01-02; 16-19 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 749617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Na ljestvici samo devet turističkih agencija
(Only nine travel agencies on a scale)
Autori
Pukšar, Ivan ; Vitner Marković, Silvija
Izvornik
Ugostiteljstvo i turizam U.T. (1330-6766) LVIII
(2010), 01-02;
16-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
turističke agencije ; gazela kriteriji ; Republika Hrvatska ; radzoblje od 2003. do 2009. god. ; gospodarska kriza
(tourist agencies ; gazelle criteria ; Republic of Croatia ; period from 2003 to 2009 ; economic crisis)
Sažetak
Godine 2008. samo je devet turističkih agencija uspjelo izboriti status gazele i uglavnom su se smjestile u "srednji ili donji dom" ukupnog poretka. Istoimeni status su izgubili neki dobitnici iz godine 2007., koji očito nisu uspjeli još jednu sezonu značajno odskočiti u svom poslovanju, što je, u pravilu, i karakteristika ovoga izbora. Vrlo je teško ponoviti rezultat dvije ili više godina za redom. Onaj tko je preživio 2009. godinu i uspio u okolnostima gospodarske krize "isplivati" na domaćem i međunarodnom tržištu, a nije previše iscrpljen investiranjem u razvoj poslovanja koje u tijeku 2009. godine nije polučilo najbolje rezultate, ima se pravo nadati da bi 2010. godina mogla biti nešto lakša. U tom nastojanju trebat će ponovo znati prilagoditi se Last minute aranžmanima, pribjeći povremenom neželjenom skidanju cijena putovanja, izložiti se povećanim rizicima, ali i neočekivanim pozitivnim trendovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija