Pregled bibliografske jedinice broj: 749573
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije // Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije / Biljana Crnjak Karanović...et al. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 291-307
CROSBI ID: 749573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije
(Eastern Adriatic island's branding in the function of strengthening their identity as tourist destinations)
Autori
Šerić Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije
Urednik/ci
Biljana Crnjak Karanović...et al.
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2012
Raspon stranica
291-307
ISBN
978-953-281-046-2
Ključne riječi
Brendiranje, otoci, identitet, destinacija
(Branding, islands, identity, destination)
Sažetak
Otoci istočnoga Jadrana su specifični po vrijednom povijesnom, kulturnom i geografskom identitetu očuvanih obalnih reljefa. Brand otoka je pretpostavka efektivnom pozicioniranju cjelogodišnje turističke ponude. Upravljanje brandom je i upravljanje identitetom, a isto je praktično provoditi održivim modelom. Brand otoka treba kreirati na svim raspoloživim resursima. Takav brand otoka predstavlja esenciju svih specifičnosti identiteta. Tijekom dosadašnjeg razvoja otočnog turizma na prostoru istočnoga Jadrana pokušavalo se parcijalnim pristupima kreirati brandove pojedinih otoka. Rezultat je učestalo bio gubitak dijela sastavnica otočnog identiteta. Polazeći od tih negativnih iskustava i vlastitog istraživanja resursa na primjerima tri jadranska otoka, u radu je predstavljen model brandiranja temeljen na sinergiji ukupnih otočnih resursa. Nalazi provedenog istraživanja dokazuju hipotezu da otoci akvatorija istočnoga Jadrana raspolažu dostatnim relevantnim resursima za kreiranje konkurentnih prepoznatljivih brandova. Uključivanje svih resursa u brand otoka je pretpostavka cjelogodišnjoj turističkoj posjeti. Praktičnost predstavljenog modela je i njegova iskoristivost u osmišljavanju specijaliziranih otočnih turističkih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
U radu je predstavljen prijedlog modela oblikovanja krovne marke otoka na Jadranu