Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 749573

Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije


Šerić Neven
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije // Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije / Biljana Crnjak Karanović...et al. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 291-307


CROSBI ID: 749573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije
(Eastern Adriatic island's branding in the function of strengthening their identity as tourist destinations)

Autori
Šerić Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije

Urednik/ci
Biljana Crnjak Karanović...et al.

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2012

Raspon stranica
291-307

ISBN
978-953-281-046-2

Ključne riječi
Brendiranje, otoci, identitet, destinacija
(Branding, islands, identity, destination)

Sažetak
Otoci istočnoga Jadrana su specifični po vrijednom povijesnom, kulturnom i geografskom identitetu očuvanih obalnih reljefa. Brand otoka je pretpostavka efektivnom pozicioniranju cjelogodišnje turističke ponude. Upravljanje brandom je i upravljanje identitetom, a isto je praktično provoditi održivim modelom. Brand otoka treba kreirati na svim raspoloživim resursima. Takav brand otoka predstavlja esenciju svih specifičnosti identiteta. Tijekom dosadašnjeg razvoja otočnog turizma na prostoru istočnoga Jadrana pokušavalo se parcijalnim pristupima kreirati brandove pojedinih otoka. Rezultat je učestalo bio gubitak dijela sastavnica otočnog identiteta. Polazeći od tih negativnih iskustava i vlastitog istraživanja resursa na primjerima tri jadranska otoka, u radu je predstavljen model brandiranja temeljen na sinergiji ukupnih otočnih resursa. Nalazi provedenog istraživanja dokazuju hipotezu da otoci akvatorija istočnoga Jadrana raspolažu dostatnim relevantnim resursima za kreiranje konkurentnih prepoznatljivih brandova. Uključivanje svih resursa u brand otoka je pretpostavka cjelogodišnjoj turističkoj posjeti. Praktičnost predstavljenog modela je i njegova iskoristivost u osmišljavanju specijaliziranih otočnih turističkih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
U radu je predstavljen prijedlog modela oblikovanja krovne marke otoka na Jadranu



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šerić Neven
Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije // Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije / Biljana Crnjak Karanović...et al. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 291-307
Šerić Neven (2012) Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije. U: Biljana Crnjak Karanović...et al. (ur.) Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije. Split, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 291-307.
@inbook{inbook, year = {2012}, pages = {291-307}, keywords = {Brendiranje, otoci, identitet, destinacija}, isbn = {978-953-281-046-2}, title = {Brendiranje otoka isto\v{c}nog Jadrana u funkciji ja\v{c}anja identiteta turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {Brendiranje, otoci, identitet, destinacija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, year = {2012}, pages = {291-307}, keywords = {Branding, islands, identity, destination}, isbn = {978-953-281-046-2}, title = {Eastern Adriatic island's branding in the function of strengthening their identity as tourist destinations}, keyword = {Branding, islands, identity, destination}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font