Pregled bibliografske jedinice broj: 749344
Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka
Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka // 11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 345-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 749344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka
(Problem-solving tasks and their outcome with respect to gender and type of tasks)
Autori
Pejić, Marinko ; Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja
/ Jurčević Lozančić, Anka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 345-352
ISBN
978-953-7210-29-8
Skup
ECNSI-2010, 4th International Conference on Advanced and Systematic Research ; Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
primarno obrazovanje ; početna nastava matematike ; učenik
(primary education ; starting phase of teaching mathematics ; pupil)
Sažetak
Problemski matematički zadaci su zadaci promjene, kombiniranja i usporedbe, a postoje i podtipovi unutar svake skupine što ovisi o nepoznatoj veličini i o smjeru promjene. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koja vrsta problemskih zadataka je učenicima najteža, te postoje li razlike po spolu. Rezultati su pokazali da kod učenika trećih razreda osnovne škole nema razlike po spolu, ali razlika postoji prema vrsti zadatka. Zadaci usporedbe pokazali su se najtežima, dok su zadaci kombiniranja bili najlakši. Dobiveni rezultati trebali bi biti poticaj učiteljima da veću pozornost usmjere zadacima usporedbe kako bi učenici stekli što kvalitetnija znanja i matematičke kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb