Pregled bibliografske jedinice broj: 749212
Analiza primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija u promociji i prodaji mljekarskih proizvoda
Analiza primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija u promociji i prodaji mljekarskih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 749212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija u promociji i prodaji mljekarskih proizvoda
(Analysis of Information and Communication Technologies Application in the Promotion and Sales of Dairy Products)
Autori
Križan, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2014
Stranica
79
Mentor
Periša, Marko
Ključne riječi
ePoslovanje; HTML5; poslovni modeli; vrijednosni lanac
(eBussines; HTML5; Bussiness models; Value Chain)
Sažetak
3. Informacijsko komunikacijske tehnologije pretpostavka su svih gospodarskih i društvenih aktivnosti, a ujedno i sama gospodarska aktivnost. Inovativnost s ishodištem u znanstvenim postignućima, istraživanju i razvoju obilježava kako visoku tehnološku razinu, tako i dinamičko tržište elektroničkih komunikacija kojem su telekomunikacije temeljna odrednica.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport