Pregled bibliografske jedinice broj: 748908
Predefinirani stilovi vožnje kao dio planskog i optimiziranog korištenja električnih vozila
Predefinirani stilovi vožnje kao dio planskog i optimiziranog korištenja električnih vozila // Zbornik radova EIS 2014, 28. međunarodni ELEKTROINŽENJERSKI SIMPOZIJ, Dani Josipa Lončara, Savjetovanje o novim tehnologijama - SONT 2014., Gospodarski forum - GOF 2014. / Neven Srb (ur.).
Zagreb: Elektrotehničko društvo Zagreb, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 748908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predefinirani stilovi vožnje kao dio planskog i optimiziranog korištenja električnih vozila
(Predefined Driving Modes as a Part of Planned and Optimized Usage of Electric Vehicles)
Autori
Dudjak, Viktorija ; Keko, Hrvoje ; Prebeg, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova EIS 2014, 28. međunarodni ELEKTROINŽENJERSKI SIMPOZIJ, Dani Josipa Lončara, Savjetovanje o novim tehnologijama - SONT 2014., Gospodarski forum - GOF 2014.
/ Neven Srb - Zagreb : Elektrotehničko društvo Zagreb, 2014
Skup
Elektroinženjerski simpozij, EIS 2014
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 04.05.2014. - 07.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
FP7 MOBINCITY; optimiranje; e-mobilnost
(FP7 MOBINCITY; optimization; e-mobility)
Sažetak
Električna vozila, radi konstrukcijskih i pogonskih specifičnosti, imaju ograničen kapacitet za pohranu energije, te je time korelacija između mogućeg raspona i stila vožnje u njima puno izraženija nego kod vozila koje pokreću klasični motori s unutarnjim izgaranjem. Radi toga je kod planskog i optimiziranog upravljanja korištenja električnih vozila važno što točnije predviđanje mogućeg raspona vozila, odnosno potrošnje energije. Različiti stilovi vožnje koreliraju s različitim grupama preferencije vozača te u sustavu optimiziranog korištenja električnih vozila služe kao ulazna varijabla (u obliku potrošnje energije ili ograničenja snage). U ovom radu opisan je skup parametara koji utječu na planiranje i optimiziranje korištenja električnih vozila u okviru MOBINCITY platforme, te su definirani različiti stilovi vožnje i njihove glavne karakteristike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Temeljne tehničke znanosti