Pregled bibliografske jedinice broj: 7489
Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti
Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti // Jezične teškoće školske djece / Ljubešić, Marta (ur.).
Zagreb: Školske novine, 1997. str. 54-65
CROSBI ID: 7489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti
(Reading, reading disabilities and language acquisition)
Autori
Vancaš, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Jezične teškoće školske djece
Urednik/ci
Ljubešić, Marta
Izdavač
Školske novine
Grad
Zagreb
Godina
1997
Raspon stranica
54-65
ISBN
953 160 125-9
Ključne riječi
čitanje, teškoće čitanja, jezične sposobnosti, fonološki, sintaktički, semantički aspekt
(reading, reading disabilities, language acquisition, phonological, syntactic, semantic aspects)
Sažetak
U radu je dan pregled nekih obilježja i definicija čitanja. Budući da brojni autori ističu lingvističku osnovu čitanja, detaljnije je prikazan odnos jezičnih sposobnosti i čitanja odnosno teškoća čitanja, sagledan obzirom na fonološki, sintaktički i semantički aspekt jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013003
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Lenček
(autor)