Pregled bibliografske jedinice broj: 748694
Kriza tiska i nove mogućnosti komuniciranja na primjeru projekta 'Lokalna Hrvatska'
Kriza tiska i nove mogućnosti komuniciranja na primjeru projekta 'Lokalna Hrvatska' // Medijski dijalozi / Drašković, Mimo (ur.).
Podgorica: Istraživački medijski centar, 2013. str. 467-479 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 748694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriza tiska i nove mogućnosti komuniciranja na
primjeru projekta 'Lokalna Hrvatska'
(Press crisis and new possibilities of
communication int he example oft he project
'Local Croatia')
Autori
Maretić, Meri ; Caktaš, Josipa ; Martinović, Drago
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Medijski dijalozi
/ Drašković, Mimo - Podgorica : Istraživački medijski centar, 2013, 467-479
Skup
VI. Crnogorski medijski dijalozi 'Kriza štampe – kulturološke konsekvence'
Mjesto i datum
Bar, Crna Gora, 24.05.2013. - 26.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kriza tiska ; informativnost ;
(press crisis ; informative quality ;)
Sažetak
Svjetski medijski trendovi utječu na kontekst društvenih promjena koje zahvaćaju hrvatsko tržište. Pojedina istraživanja ukazuju kako se kriza tiskovina očituje: u nakladničkim prioritetima, utjecaju oglašivača, potrebi za brzom prilagodbom u modernizaciji poslovanja, promjenama čitalačkih navika korisnika (posebno mlađih dobnih skupina), potrebama veće medijske pozornosti subjekata komuniciranja te dostupnosti sadržaja i mogućnosti interaktivne komunikacije koju nudi internet kao informacijska platforma. Male naklade tiskanih medija i uzak djelokrug korisnika informacija na lokalnim područjima pojedine subjekte poslovanja okreće virtualnoj distribuciji informacija. Projekt «Lokalna Hrvatska» nacionalni je servis vijesti lokalne samouprave. Uzet je kao primjer dobre prakse umreženog predstavljanja i centraliziranja informacija uključenih 166 općina, 77 gradova i 8 županijskih jedinica u Hrvatskoj. Obzirom na segmentiranost regija, razlika u njihovim strateškim ciljevima predstavljanja kao i (financijskim) mogućnostima ulaganja u distribuciju informacija, ovim projektom se ostvarila potreba prevladavanja prepreka i nedostataka u informiranju javnosti. Projekt je primjer odgovora na krizu tiskovina koje ne mogu pokriti potrebe lokalnih sredina za medijskim predstavljanjem, a poticaj je na ostvarenje proaktivnog djelovanja u predstavljanju svih 577 jedinica lokalne samouprave u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti