Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 748115

UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU


Pivčević, Smiljana; Čuljak, Marija; Mandić, Ante
UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU // Acta turistica nova, 8 (2014), 51-69 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 748115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU
(THE IMPACT OF VISITOR SATISFACTION ON INTENTION TO REVISIT AND „WORD OF MOUTH“ MARKETING – THE CASE OF SCIENTIFIC CONFERENCES IN SPLIT)

Autori
Pivčević, Smiljana ; Čuljak, Marija ; Mandić, Ante

Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 8 (2014); 51-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kongresni turizam ; turistička ponuda destinacije ; zadovoljstvo posjetitelja ; namjera povratka ; „propaganda od usta do usta“ ; Split
(congress tourism ; destination tourism offer ; visitor satisfaction ; intention to revisit ; word of mouth” ; Split)

Sažetak
U turističkoj teoriji i praksi poznato je kako su dva ključna motiva putovanja poslovni i odmorišni razlozi. Također je poznato i kako zadovoljstvo posjetitelja konzumiranom turističkom uslugom ima značajnu ulogu u stvaranju dugoročnog odnosa na relacijama destinacija-potrošač, te destinacija-ciljano turističko tržište, kao i u donošenju odluke o povratku posjetitelja. Dodamo li tome kako je dovođenja gosta prvi put u destinaciju značajno teži i skuplji proces nego li motiviranje zadovoljnog gosta na povratak, jasno je koliko je za dugoročan uspjeh destinacije zadovoljstvo posjetitelja važno. Iz navedenih teza nametnulo se istraživačko pitanje kojim se ovaj rad bavi – u kojoj mjeri zadovoljstvo gostiju koji dođu u destinaciju iz poslovnih razlog utječe na njihov povratak u destinaciju iz odmorišnih razloga kao i na širenje pozitivne propaganda od usta do usta o destinaciji. Relacije između navedenih koncepata sagledane su teorijski, pregledom dosadašnjih istraživanja te provjerene empirijski istraživanjem posjetitelja dviju konferencija u gradu Splitu.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0778 - Turizam kao katalizator integriranja jadranskog prostora (Petrić, Lidija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Smiljana Pivcevic (autor)

Avatar Url Ante Mandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pivčević, Smiljana; Čuljak, Marija; Mandić, Ante
UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU // Acta turistica nova, 8 (2014), 51-69 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Pivčević, S., Čuljak, M. & Mandić, A. (2014) UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU. Acta turistica nova, 8, 51-69.
@article{article, author = {Piv\v{c}evi\'{c}, Smiljana and \v{C}uljak, Marija and Mandi\'{c}, Ante}, year = {2014}, pages = {51-69}, keywords = {kongresni turizam, turisti\v{c}ka ponuda destinacije, zadovoljstvo posjetitelja, namjera povratka, „propaganda od usta do usta“, Split}, journal = {Acta turistica nova}, volume = {8}, issn = {1846-4394}, title = {UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU}, keyword = {kongresni turizam, turisti\v{c}ka ponuda destinacije, zadovoljstvo posjetitelja, namjera povratka, „propaganda od usta do usta“, Split} }
@article{article, author = {Piv\v{c}evi\'{c}, Smiljana and \v{C}uljak, Marija and Mandi\'{c}, Ante}, year = {2014}, pages = {51-69}, keywords = {congress tourism, destination tourism offer, visitor satisfaction, intention to revisit, word of mouth”, Split}, journal = {Acta turistica nova}, volume = {8}, issn = {1846-4394}, title = {THE IMPACT OF VISITOR SATISFACTION ON INTENTION TO REVISIT AND „WORD OF MOUTH“ MARKETING – THE CASE OF SCIENTIFIC CONFERENCES IN SPLIT}, keyword = {congress tourism, destination tourism offer, visitor satisfaction, intention to revisit, word of mouth”, Split} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • C.I.R.E.T., CAB International
  • SCOPUS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font