Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 748101

Reforme odgojno-obrazovnog sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi


Vidulin, Sabina
Reforme odgojno-obrazovnog sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi // 9. internacionalni simpozij Muzika u društvu
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2014. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 748101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reforme odgojno-obrazovnog sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi
(Reforms of the educational system in Croatia and reflections on music teaching in primary school)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
9. internacionalni simpozij Muzika u društvu

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 23.10.2014. - 26.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
reforme; nastava glazbene kulture; cilj; koncept; otvoreni model
(reform; music lesson; goal; concept; open model)

Sažetak
Istraživanja hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava intenzivirana su u proteklih dvadeset i pet godina. Brojni prijedlozi, dokumenti, planovi, programi i strategije objavljeni od 1990. godine nadalje imali su za cilj unaprjeđenje učinkovitosti i djelotvornosti škole, u njezinoj pedagoškoj, didaktičkoj i metodičkoj strukturi. Kao i cjelokupno školstvo, tako je i nastava glazbene kulture doživjela značajne promjene, osobito u posljednjoj dekadi. Promišljanja znanstvenika i praktičara u okviru Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda rezultirala su uspostavom novog koncepcijskog modela glazbene nastave čime je glazbeno-pedagoška teorija i praksa uznapredovala. Otvoreni didaktičko-metodički sustav pružio je učiteljima mogućnost izbora sadržaja, metoda, oblika i načina rada sa zadaćama poboljšanja načina poučavanja i efikasnog stjecanja znanja te razvoja umijeća. S obzirom na to da je nastava glazbene kulture doživjela vrhunac svojih promjena između 2002. i 2006. godine, sve navedeno ukomponiralo se u nastavni plan i program iz 2006. te reflektiralo u odgojno-obrazovnoj praksi. Nacionalni okvirni kurikulum je definiran tek 2010., nastavivši reformni prohod i donoseći, bar za glazbu, neznatne promjene koje su djelomično i u suprotnosti sa, do tada, ustanovljenim određenjima i težištima suvremene nastave glazbene kulture. Cilj ovoga rada je sagledati prednosti i nedostatke reformnih pokreta u Hrvatskoj te utvrditi ostvarivost cilja glazbene nastave u okviru novih tendencija na području glazbene umjetnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Reforme odgojno-obrazovnog sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi // 9. internacionalni simpozij Muzika u društvu
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2014. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Vidulin, S. (2014) Reforme odgojno-obrazovnog sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj školi. U: 9. internacionalni simpozij Muzika u društvu.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2014}, keywords = {reforme, nastava glazbene kulture, cilj, koncept, otvoreni model}, title = {Reforme odgojno-obrazovnog sustava u Hrvatskoj i odjeci na glazbenu nastavu u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {reforme, nastava glazbene kulture, cilj, koncept, otvoreni model}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2014}, keywords = {reform, music lesson, goal, concept, open model}, title = {Reforms of the educational system in Croatia and reflections on music teaching in primary school}, keyword = {reform, music lesson, goal, concept, open model}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font