Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 747997

MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA


Cvelić Bonifačić, Josipa; Milohnić, Ines
MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA // Suvremeni trendovi u turizmu
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 154-173


CROSBI ID: 747997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA
(CHANGE MANAGEMENT IN CAMPING TOURISM)

Autori
Cvelić Bonifačić, Josipa ; Milohnić, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni trendovi u turizmu

Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2014

Raspon stranica
154-173

ISBN
978-953-7498-77-1

Ključne riječi
kamping turizam, menadžment promjena, inovacije, konkurentnost
(camping tourism, change management, innovations, competitiveness)

Sažetak
Suvremeni kamping turizam postaje životni stil neovisnih pojedinaca. Kretanja na kamping tržištu uz trendove povratka kamping vrijednostima zahtijevaju od kamping menadžmenta segmentaciju i diferencijaciju kamping tržišta. Cilj istraživanja sadržan je u analizi i procjeni trendova kao pravaca budućeg razvitka s posebnim naglaskom na njihovu ulogu u menadžmentu promjena kamping turizma. U radu se donose temeljna obilježja europskog kamping turizma. Poseban se naglasak daje menadžmentu promjena u kamping turizmu u smislu definiranja glavnih trendova u razvoju kamping proizvoda: kamperizam, glamping i mobilne kućice. Menadžment promjena podrazumijeva kreiranje i implementaciju inovativnog kamping proizvoda sukladno trendovima u kamping turizmu s ciljem podizanja konkurentnosti kamping turizma Novi trendovi u razvoju kampinga prepoznaju se kroz povratak posebnim vrijenostima i razvoj novih vrsta i oblika kamping proizvoda sukladno zahtjevima suvremenog gosta, a prepoznaju se kao:1)"7RE-TRENDs" i 2) „NEO CAMPING.“ Primjena strategija pomlađivanja i redizajna kamping proizvoda posebno u području unapređenja kvalitete smještajnih jedinica kreira novu kamping potražnju iz redova hotelskih, apartmanskih i tzv. “premium” gostiju više potrošnje, te osigurava održiv i konkurentan razvoj kamping turizma na dulji rok.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Cvelić Bonifačić, Josipa; Milohnić, Ines
MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA // Suvremeni trendovi u turizmu
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 154-173
Cvelić Bonifačić, J. & Milohnić, I. (2014) MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA. Suvremeni trendovi u turizmu. Pula, Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 154-173.
@inbook{inbook, author = {Cveli\'{c} Bonifa\v{c}i\'{c}, Josipa and Milohni\'{c}, Ines}, year = {2014}, pages = {154-173}, keywords = {kamping turizam, menad\v{z}ment promjena, inovacije, konkurentnost}, isbn = {978-953-7498-77-1}, title = {MENAD\v{Z}MENT PROMJENA KAMPING TURIZMA}, keyword = {kamping turizam, menad\v{z}ment promjena, inovacije, konkurentnost}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Cveli\'{c} Bonifa\v{c}i\'{c}, Josipa and Milohni\'{c}, Ines}, year = {2014}, pages = {154-173}, keywords = {camping tourism, change management, innovations, competitiveness}, isbn = {978-953-7498-77-1}, title = {CHANGE MANAGEMENT IN CAMPING TOURISM}, keyword = {camping tourism, change management, innovations, competitiveness}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font