Pregled bibliografske jedinice broj: 747997
MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA
MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA // Suvremeni trendovi u turizmu
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 154-173
CROSBI ID: 747997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA
(CHANGE MANAGEMENT IN CAMPING TOURISM)
Autori
Cvelić Bonifačić, Josipa ; Milohnić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni trendovi u turizmu
Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2014
Raspon stranica
154-173
ISBN
978-953-7498-77-1
Ključne riječi
kamping turizam, menadžment promjena, inovacije, konkurentnost
(camping tourism, change management, innovations, competitiveness)
Sažetak
Suvremeni kamping turizam postaje životni stil neovisnih pojedinaca. Kretanja na kamping tržištu uz trendove povratka kamping vrijednostima zahtijevaju od kamping menadžmenta segmentaciju i diferencijaciju kamping tržišta. Cilj istraživanja sadržan je u analizi i procjeni trendova kao pravaca budućeg razvitka s posebnim naglaskom na njihovu ulogu u menadžmentu promjena kamping turizma. U radu se donose temeljna obilježja europskog kamping turizma. Poseban se naglasak daje menadžmentu promjena u kamping turizmu u smislu definiranja glavnih trendova u razvoju kamping proizvoda: kamperizam, glamping i mobilne kućice. Menadžment promjena podrazumijeva kreiranje i implementaciju inovativnog kamping proizvoda sukladno trendovima u kamping turizmu s ciljem podizanja konkurentnosti kamping turizma Novi trendovi u razvoju kampinga prepoznaju se kroz povratak posebnim vrijenostima i razvoj novih vrsta i oblika kamping proizvoda sukladno zahtjevima suvremenog gosta, a prepoznaju se kao:1)"7RE-TRENDs" i 2) „NEO CAMPING.“ Primjena strategija pomlađivanja i redizajna kamping proizvoda posebno u području unapređenja kvalitete smještajnih jedinica kreira novu kamping potražnju iz redova hotelskih, apartmanskih i tzv. “premium” gostiju više potrošnje, te osigurava održiv i konkurentan razvoj kamping turizma na dulji rok.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija