Pregled bibliografske jedinice broj: 747694
Pedagoške kompetencije sveučilišnih asistenata kroz cjeloživotno učenje
Pedagoške kompetencije sveučilišnih asistenata kroz cjeloživotno učenje // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj , Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 83-92 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 747694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške kompetencije sveučilišnih asistenata kroz cjeloživotno učenje
(Pedagogical competences of university assistants in view of lifelong learning)
Autori
Borić, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava
/ Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana i Vasilj , Mario - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 83-92
ISBN
978-9958-16-023-3
Skup
Pedagogija, obrazovanje i nastava
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pedagoške kompetancije; asistenti; PPDM izobrazba; nastava
(pedagogical competences; assistants; PPDP training; teaching)
Sažetak
Na fakultetima su zaposleni asistenti koji ne stječu pedagoško-psihološku i didaktičko-metodičku izobrazbu (PPDMI) tijekom svoga obrazovanja. Biraju se na temelju ostvarenog uspjeha u znanstvenom radu. Od 2009. godine Učiteljski fakultet u Osijeku provodi program PPDMI kojim asistenti zaposleni na ne nastavničkim fakultetima razvijaju različite pedagoške kompetencije. Istraživanje je provedeno na uzorku od 227 asistenata s ciljem utvrđivanja pedagoških kompetencija koje posjeduju radi razvijanja i usavršavanja istih. Za potrebe je istraživanja sastavljena anketa od 25 tvrdnji u kojoj su asistenti procjenjivali svoje kompetencije u nastavnom radu. Asistenti iskazuju nedostatak pojedinih pedagoških kompetencija. Svjesni su potrebe za promjenom ostvarivanja nastavnog procesa, praćenja nastave i vrednovanja postignuća studenta. Asistenti moraju trajno usavršavati pedagoške kompetencije u skladu sa suvremenim pedagoškim teorijama didaktike i metodike nastavnog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(autor)