Pregled bibliografske jedinice broj: 747474
Pristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja
Pristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 747474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja
(Access to designing ontologically based domain knowledge)
Autori
Iglić, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
01.10
Godina
2013
Stranica
52
Mentor
Grubišić, Ani
Ključne riječi
inteligentni tutorski sustavi; područno znanje; ontologija; mapa koncepata
(intelligent tutoring systems; domain knowledge; ontology; concept map)
Sažetak
U posljednje vrijeme učenici se susreću s mnoštvom informacija koje moraju naučiti. Obujam gradiva koje učenici moraju savladati postaje sve veći, te se javlja problem kako učenik to sve može naučiti i na koje načine. Jedan od zanimljivijih načina na koji se ovaj problem može riješiti je primjena konceptualnih mapa koje na jedan sasvim drugačiji, to jest slikovitiji, način pomažu učeniku da nauči i zapamti velik broj informacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo