Pregled bibliografske jedinice broj: 747266
Rekonstrukcija tramvajskog kolosijeka u Savskoj cesti - aplikacija novih sustava pričvršćenja
Rekonstrukcija tramvajskog kolosijeka u Savskoj cesti - aplikacija novih sustava pričvršćenja, 2014., diplomski rad, diplomski, Građevinski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 747266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rekonstrukcija tramvajskog kolosijeka u Savskoj cesti - aplikacija novih sustava pričvršćenja
(Tram track reconstruction in Savska street - application of new fastening systems)
Autori
Škare, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Građevinski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2014
Stranica
37
Mentor
Lakušić, Stjepan
Neposredni voditelj
Haladin, Ivo
Ključne riječi
Sustavi pričvršćenja tračnica; Zagreb 21-CTT; Zagreb 21 STT
(Rail fastening systems; Zagreb 21-CTT; Zagreb 21-STT)
Sažetak
Prometno opterećenje na tramvajskim kolosijecima u Zagrebu je jedno od najvećih u Europi. Pod tim uvjetima stanje tramvajskog kolosijeka u Savskoj cesti je od zadnje rekonstrukcije 2003. godine do 2014. godine degradirala do mjere da je potrebno izvršiti remont čitave dionice sjeverno od Vukovarske ceste. lako je remont predviđen za 2015. godinu, okupljen je tim zainteresiranih i stručnih ljudi, ostvarena je suradnja, te je iskorištena prilika i u ljetnim mjesecima 2014. godine obnovljena je dionica istočnog kolosijeka u Savskoj cesti u duljini od 170 metara u kojoj su se ugradili i novi sustavi pričvršćenja . Izvedene su tri različite vrste pričvršćenja ; referentni sustav pričvršćenja PPE na prvih 55 m', zatim novo rješenje pričvršćenja sustavom ZAGREB-21 CTT na sljedećih 60 m', te na kraju novo rješenje pričvršćenja sustavom ZAGREB-21 STT na posljednja 55 m'. Od novih rješenja prvo se zasniva na trenutno standardnim tehnologijama u gradu Zagrebu, uz ležajne jastuke od novih kompozitnih materijala te vulkanizirane čelične elemente koji daju dodatnu elastičnost. Drugo rješenje predstavlja novu tehnologiju građenja za tramvajsku mrežu u Zagrebu te je idejno zasnovano na stranim rješenjima koja kod nas još nisu doživjela primjenu. Treća inovacija se ogleda u Edilon sistemu zapunjavanja reški između tračnica i elemenata opločenja te predstavlja novo tehnološko rješenje u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb