Pregled bibliografske jedinice broj: 747211
Model e-Marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj
Model e-Marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 1(26) (2013) (2013), 199-214 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 747211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model e-Marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj
(E-marketing of Humanitarian Organizations in the Republic of Croatia)
Autori
Dukić, Stojanka
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 1(26) (2013)
(2013);
199-214
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
e-Marketing; humanitarne organizacije; informacijsko-komunikacijska tehnologija; strukturni model e-Marketinga humanitarnih organizacija; tehnike e-Marketing humanitarnih organizacija
(e-Marketing; humanitarian organizations; ICT; structural model of e-Marketing humanitarian organizations; e-marketing techniques humanitarian organizations)
Sažetak
Od početka 21. Stoljeća svijet se nalazi na pragu novog doba u kojem će ključnu ulogu imati informacijsko-komunikacijska tehnologija. Zahvaljujući toj tehnologiji velik dio fizičkih procesa preći će u virtualno okruženje. Sukladno tome uočljivi su trendovi sve većeg obujma poslovanja u virtualnom okruženju koje predstavlja tzv. elektroničko poslovanje (e- Poslovanje). Kao što se poslovanje transformira iz fizičkog u virtualni oblik, tako se i marketing transformira i dobiva novi pojavni oblik u vidu e-Marketinga. E-Marketing je u načelu globalan, funkcionira 365 dana /24 sata po danu, te u načelu koristi se besplatnim resursom koji pruža globalna informacijska infrastruktura, odnosno Internet. Poslovni subjekti već danas nemaju izbora i prisiljeni su koristiti se e-Marketingom. Ista situacija je i u sferi neprofitnog poslovanja u kojem djeluju humanitarne organizacije. U Republici Hrvatskoj djeluje veliki broj humanitarnih organizacija. No te organizacije često vode ljudi bez znanja o marketingu, odnosno menadžmentu. Stoga nije čudno da je rezultat takvog vođenja upotreba proizvodne umjesto marketing koncepcije. U izmijenjenim uvjetima poslovanja oni koji se ne uspiju prilagoditi biti će osuđeni na propast. Stoga ovo provedeno istraživanje učinjeno je radi pronalaženja optimalnog modela aplikacije e-Marketinga kod humanitarnih organizacija koje djeluju na području Republike Hrvatske. S obzirom na brzi razvitak informacijsko-komunikacijske tehnologije, definirani model kroz ovo istraživanje bit će aplikativan u narednih pet do osam godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts