Pregled bibliografske jedinice broj: 747210
Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj
Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 2(26) (2013) (2013), 428-453 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 747210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj
(Model of Optimal Web surrendering for Religious and Humanitarian organization in Republic Croatia)
Autori
Dukić, Stojanka ; Dukić, Branimir ; Ružić, Ivan
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 2(26) (2013)
(2013);
428-453
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
e-Marketing; vjerske organizacije; informacijsko-komunikacijska tehnologija; e-Marketing vjerske organizacije; Web okruženje
(e-Marketing; religious organizations; ICT; e-Marketing religious organizations; the Web environment)
Sažetak
Iako su vjerske organizacije po prirodi konzervativne, ni one nisu imune na promjena koje inducira informacijsko-komunikacijska tehnologija. Sukladno tome, može se konstatirati kako sve vjerske organizacije, bez obzira jesu li one liberalnije u svom odnosu prema promjenama ili su pak konzervativne, s više ili manje uspjeha koriste informacijsko- komunikacijsku tehnologiju, odnosno komunikacijski kanal koji ona formira. U biti vjerskim organizacijama, kao i svim drugim organizacijama, na raspolaganju je čitav niz komunikacijskih kanala koje formira globalni mrežni sustav Internet. Vjerojatno je Web najrasprostranjeniji i najpopularniji komunikacijski kanal na raspolaganju korisnicima interneta. No, Web, ne samo da je komunikacijski kanal, ono je u današnjim uvjetima preraslo u virtualni prostor, koji se u svom evolucijskom procesu iz prezentacijskog sredstva transformirao u globalnu društvenu mrežu. Izgradnja Web okruženja često je prepuštena stručnjacima kao što su Web dizajneri i programeri sustava Web stranica, koji svoju pozornost fokusiraju na izgled i funkcionalnost Web mjesta, no ne bave se misijom i ciljevima Web mjesta vjerske organizacije za koju se razvija Web sustav. Posebice se zaboravlja na važnost marketinškog pristupa, odnosno na nužnost zadovoljavanja potreba vjernika – korisnika „usluga“ vjerskih organizacija. Kako bi se u formalnom i sadržajnom smislu optimalno kreiralo Web okruženje vjerskih organizacija, posebice onih u Republici Hrvatskoj, potrebno je sustavno, odnosno modelski pristupiti rješavanju ovog problema. Iz tog razloga provedeno je istraživanje i definiran je model optimalnog Web okruženja za e-Marketinga vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- EconLit
- Sociological Abstracts