Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 747210

Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj


Dukić, Stojanka; Dukić, Branimir; Ružić, Ivan
Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 2(26) (2013) (2013), 428-453 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 747210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj
(Model of Optimal Web surrendering for Religious and Humanitarian organization in Republic Croatia)

Autori
Dukić, Stojanka ; Dukić, Branimir ; Ružić, Ivan

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 2(26) (2013) (2013); 428-453

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
e-Marketing; vjerske organizacije; informacijsko-komunikacijska tehnologija; e-Marketing vjerske organizacije; Web okruženje
(e-Marketing; religious organizations; ICT; e-Marketing religious organizations; the Web environment)

Sažetak
Iako su vjerske organizacije po prirodi konzervativne, ni one nisu imune na promjena koje inducira informacijsko-komunikacijska tehnologija. Sukladno tome, može se konstatirati kako sve vjerske organizacije, bez obzira jesu li one liberalnije u svom odnosu prema promjenama ili su pak konzervativne, s više ili manje uspjeha koriste informacijsko- komunikacijsku tehnologiju, odnosno komunikacijski kanal koji ona formira. U biti vjerskim organizacijama, kao i svim drugim organizacijama, na raspolaganju je čitav niz komunikacijskih kanala koje formira globalni mrežni sustav Internet. Vjerojatno je Web najrasprostranjeniji i najpopularniji komunikacijski kanal na raspolaganju korisnicima interneta. No, Web, ne samo da je komunikacijski kanal, ono je u današnjim uvjetima preraslo u virtualni prostor, koji se u svom evolucijskom procesu iz prezentacijskog sredstva transformirao u globalnu društvenu mrežu. Izgradnja Web okruženja često je prepuštena stručnjacima kao što su Web dizajneri i programeri sustava Web stranica, koji svoju pozornost fokusiraju na izgled i funkcionalnost Web mjesta, no ne bave se misijom i ciljevima Web mjesta vjerske organizacije za koju se razvija Web sustav. Posebice se zaboravlja na važnost marketinškog pristupa, odnosno na nužnost zadovoljavanja potreba vjernika – korisnika „usluga“ vjerskih organizacija. Kako bi se u formalnom i sadržajnom smislu optimalno kreiralo Web okruženje vjerskih organizacija, posebice onih u Republici Hrvatskoj, potrebno je sustavno, odnosno modelski pristupiti rješavanju ovog problema. Iz tog razloga provedeno je istraživanje i definiran je model optimalnog Web okruženja za e-Marketinga vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek

Profili:

Avatar Url Branimir Dukić (autor)

Avatar Url Ivan Ružić (autor)

Avatar Url Stojanka Dukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Stojanka; Dukić, Branimir; Ružić, Ivan
Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 2(26) (2013) (2013), 428-453 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Dukić, S., Dukić, B. & Ružić, I. (2013) Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik, 2(26) (2013), 428-453.
@article{article, author = {Duki\'{c}, Stojanka and Duki\'{c}, Branimir and Ru\v{z}i\'{c}, Ivan}, year = {2013}, pages = {428-453}, keywords = {e-Marketing, vjerske organizacije, informacijsko-komunikacijska tehnologija, e-Marketing vjerske organizacije, Web okru\v{z}enje}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {2(26) (2013)}, issn = {0353-359X}, title = {Model optimalnoga web okru\v{z}enja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj}, keyword = {e-Marketing, vjerske organizacije, informacijsko-komunikacijska tehnologija, e-Marketing vjerske organizacije, Web okru\v{z}enje} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Stojanka and Duki\'{c}, Branimir and Ru\v{z}i\'{c}, Ivan}, year = {2013}, pages = {428-453}, keywords = {e-Marketing, religious organizations, ICT, e-Marketing religious organizations, the Web environment}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {2(26) (2013)}, issn = {0353-359X}, title = {Model of Optimal Web surrendering for Religious and Humanitarian organization in Republic Croatia}, keyword = {e-Marketing, religious organizations, ICT, e-Marketing religious organizations, the Web environment} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • EconLit
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font