Pregled bibliografske jedinice broj: 747060
Etičnost masovnog komuniciranja
Etičnost masovnog komuniciranja // Masovno komuniciranje / Malović, Stjepan (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2014. str. 226-272
CROSBI ID: 747060 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etičnost masovnog komuniciranja
(Ethics in Mass Communicaton)
Autori
Vilović, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Masovno komuniciranje
Urednik/ci
Malović, Stjepan
Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
226-272
ISBN
978-953-212-442-2
Ključne riječi
etičnost u medijima , novi mediji ; masovno komuniciranje
(media ethics ; new media ; mass communication)
Sažetak
Tekst "Etičnost u masovnom komuniciranju" obrađuje aspekte brige za medijsku etiku u novoj paradigmi masovnog komuniciranja. Etika u novim medijima uključuje velik broj dvojbi i otvorenih pitanja. Nove tehnologije i digitalnost u sustavu masovnog komuniciranja pomakle su granice prava i obveza komunikatora. Što je minimum pravila valjanog postupanja novih/starih komunikatora?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti