Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 747060

Etičnost masovnog komuniciranja


Vilović, Gordana
Etičnost masovnog komuniciranja // Masovno komuniciranje / Malović, Stjepan (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2014. str. 226-272


CROSBI ID: 747060 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etičnost masovnog komuniciranja
(Ethics in Mass Communicaton)

Autori
Vilović, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Masovno komuniciranje

Urednik/ci
Malović, Stjepan

Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
226-272

ISBN
978-953-212-442-2

Ključne riječi
etičnost u medijima , novi mediji ; masovno komuniciranje
(media ethics ; new media ; mass communication)

Sažetak
Tekst "Etičnost u masovnom komuniciranju" obrađuje aspekte brige za medijsku etiku u novoj paradigmi masovnog komuniciranja. Etika u novim medijima uključuje velik broj dvojbi i otvorenih pitanja. Nove tehnologije i digitalnost u sustavu masovnog komuniciranja pomakle su granice prava i obveza komunikatora. Što je minimum pravila valjanog postupanja novih/starih komunikatora?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordana Vilović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vilović, Gordana
Etičnost masovnog komuniciranja // Masovno komuniciranje / Malović, Stjepan (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2014. str. 226-272
Vilović, G. (2014) Etičnost masovnog komuniciranja. U: Malović, S. (ur.) Masovno komuniciranje. Zagreb, Golden marketing - Tehnička knjiga, str. 226-272.
@inbook{inbook, author = {Vilovi\'{c}, Gordana}, editor = {Malovi\'{c}, S.}, year = {2014}, pages = {226-272}, keywords = {eti\v{c}nost u medijima , novi mediji, masovno komuniciranje}, isbn = {978-953-212-442-2}, title = {Eti\v{c}nost masovnog komuniciranja}, keyword = {eti\v{c}nost u medijima , novi mediji, masovno komuniciranje}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vilovi\'{c}, Gordana}, editor = {Malovi\'{c}, S.}, year = {2014}, pages = {226-272}, keywords = {media ethics, new media, mass communication}, isbn = {978-953-212-442-2}, title = {Ethics in Mass Communicaton}, keyword = {media ethics, new media, mass communication}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font