Pregled bibliografske jedinice broj: 746918
Interkulturalni odgoj i nastava glazbe u prva četiri razreda osnovne škole
Interkulturalni odgoj i nastava glazbe u prva četiri razreda osnovne škole // Obrazovanje za interkulturalizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural Education : The Position of Roma in Education / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 48-48 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 746918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalni odgoj i nastava glazbe u prva četiri razreda osnovne škole
(Intercultural education and the teaching of music in the first four years of grade school)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Obrazovanje za interkulturalizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural Education : The Position of Roma in Education
/ Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 48-48
ISBN
978-953-6965-34-2
Skup
Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = The Position of Roma in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.01.2015. - 09.01.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkulturalni odgoj ; nastava glazbe ; primarno obrazovanje
(intercultural education ; teaching music ; primary education)
Sažetak
U okviru ovoga rada pokušat ćemo utvrditi u kojoj je mjeri nastava glazbene kulture u prva četiri razreda osnovne škole u Republici Hrvatskoj zasnovana na interkulturalizmu te na koji bi se način mogao ostvariti napredak u kreiranju nastavnih sadržaja s obzirom na interkulturalni odgoj. Analiziran je nastavni program glazbene kulture u prva četiri razreda osnovne škole sa svrhom utvrđivanja prisutnosti pjesama namijenjenih pjevanju i skladba namijenjenih slušanju koje su stvaralaštvo drugih naroda. S obzirom na dobivene rezultate možemo zaključiti da je program nastave glazbe, što se tiče predloženih pjesama i što se tiče područja slušanja glazbe izrazito multikulturalan i kao takav pridonosi interkulturalizmu odnosno možemo otvoreni model koji se provodi u nastavi glazbe okarakterizirati kao interkulturalni kurikulum. Osim analize nastavnog programa prikazane su i nastavne jedinice koje su u svrsi upoznavanja glazba drugih naroda. Naime, pjevanje pjesama i slušanje skladba drugih naroda nije samo estetsko-glazbeni doživljaj, nego se tako upoznaje i kultura drugih naroda te se pridonosi interkulturalizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)