Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746672

Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke


Obad Lidija, Šarić, Antonija
Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke // II. stručno-znanstveni skup Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama Jezik struke-teorijski i praktični aspekti
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 746672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke
(Challenges in teaching and learning ESP)

Autori
Obad Lidija, Šarić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
II. stručno-znanstveni skup Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama Jezik struke-teorijski i praktični aspekti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
interkulturalnost; lingua franca; unutarnji; vanjski i prošireni krug; analiza potreba
(interculturalism; lingua franca; inner; outer and expanded circle; needs analysis)

Sažetak
U današnjem globaliziranom svijetu broj neizvornih govornika engleskoga jezika prelazi broj izvornih govornika (1 milijarda neizvornih u odnosu na 335 milijuna izvornih govornika). Nedvojbeno je da veliki postotak neizvornih govornika koristi jezik za potrebe vlastite struke i usavršavanja, razmjene iskustava, zajedničke projekte, odlaske na međunarodne konferencije te jezik kao lingua franca. Iz svega navedenoga, nastavnicima se nameće pitanje kako analizirati buduće situacije korištenja jezika. Sukladno tomu, kako razvijati potrebna znanja i vještine za život u multi-kulturalnom svijetu u kojemu je potrebno rušiti stereotipe i predrasude prema drugim kulturama i narodima koji bi mogli postati budući poslovni partneri naših sadašnjih studenata ili mjesta međunarodne studentske razmjene. U tom pogledu, izazovi s kojima se nastavnici suočavaju otvaraju različite dileme. Primjerice, u kojoj mjeri treba izlagati studente različitim varijantama engleskog jezika izvornih i neizvornih govornika? Kako pokrenuti međunarodne studentske projekte koristeći suvremene medije da bismo zadovoljili potrebe nove Internet generacije? Jesu li nastavnici za to osposobljeni? Jesu li studenti za to spremni? Ovaj novi vid podučavanja, interkulturalnost, poželjno je uključiti u izradu budućih kurikuluma s ciljem učinkovitijega podučavanja i zadovoljavanja budućih potreba studenata u velikoj međunarodnoj zajednici bogatoj različitim tradicijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Antonija Šarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Obad Lidija, Šarić, Antonija
Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke // II. stručno-znanstveni skup Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama Jezik struke-teorijski i praktični aspekti
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Obad Lidija, Šarić, Antonija (2014) Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke. U: II. stručno-znanstveni skup Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama Jezik struke-teorijski i praktični aspekti.
@article{article, year = {2014}, keywords = {interkulturalnost, lingua franca, unutarnji, vanjski i pro\v{s}ireni krug, analiza potreba}, title = {Izazovi u podu\v{c}avanju i u\v{c}enju jezika struke}, keyword = {interkulturalnost, lingua franca, unutarnji, vanjski i pro\v{s}ireni krug, analiza potreba}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2014}, keywords = {interculturalism, lingua franca, inner, outer and expanded circle, needs analysis}, title = {Challenges in teaching and learning ESP}, keyword = {interculturalism, lingua franca, inner, outer and expanded circle, needs analysis}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font