Pregled bibliografske jedinice broj: 746389
Ekološki sadržaji kroz igre u nastavi Prirode i društva
Ekološki sadržaji kroz igre u nastavi Prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 746389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekološki sadržaji kroz igre u nastavi Prirode i društva
(Ecology content through games in the teaching of Nature and Society)
Autori
Zadro, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
24.06
Godina
2014
Stranica
100
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
učenje kroz igru; tradicionalna nastava; nastava Prirode i društva; učenici
(learning through games; traditional classes; Natural and Social Sciences classes; pupils)
Sažetak
Hrvatske škole još uvijek većinom provode tradicionalnu nastavu u kojoj je učenik pasivni slušač i promatrač. Ekološke aktivnosti još su uvijek vrlo slabo zastupljene u nastavnom planu i programu. Jedan od načina kako približiti ekološke sadržaje djeci te nastavu učiniti zanimljivom i kvalitetnom je uvođenje ekoloških igara u nastavni proces. Igra pobuđuje interes učenika za određenim sadržajem i samim time utječe na njihovu motivaciju. Osim toga, igrom djeca stječu iskustvo te ona utječe na znanja, vještine i njihove sposobnosti. Cilj je ovoga istraživanja ispitati utječe li igra na usvojenost ekoloških sadržaja nastave Prirode i društva. Istraživanje je provedeno u ožujku 2014., a sudionici su učenici drugih (48) i četvrtih razreda osnovne škole (67). U istraživanju je ukupno sudjelovalo 115 učenika. Za potrebe ovoga istraživanja sastavljeni su ispiti znanja te anketni upitnik koji se sastojao od tri pitanja zatvorenog tipa. Rezultati su ukazali da učenje kroz igru pozitivno utječe na usvojenost ekoloških sadržaja nastave Prirode i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski