Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746375

Uloga odgajatelja u razvoju ekološke osjetljivosti u djece predškolske dobi


Strahinić, Sanja
Uloga odgajatelja u razvoju ekološke osjetljivosti u djece predškolske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 746375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga odgajatelja u razvoju ekološke osjetljivosti u djece predškolske dobi
(The role of a preschool teacher in developing environmental awareness among children of preschool age)

Autori
Strahinić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2014

Stranica
34

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
ekološka osjetljivost; ekološke aktivnosti; odgajatelj; dijete; dječji vrtić
(environmental sensitivity; ecological activities; preschool teacher; child; kindergarten)

Sažetak
Cilj odgoja i obrazovanja za okoliš u predškolskim ustanovama je aktivno uključivanje djeteta u njegov budući razvoj na temelju razumijevanja interakcija i ovisnosti među ljudima, ovisnosti čovjeka i okoliša u kojem čovjek živi te napredovanja i kritičkog vrednovanja posljedica tog razvoja. Dijete će razvijati ekološke spoznaje ako su one u skladu s njegovim interesima, tj. ako su bliske njegovom iskustvu i ako doživljava zadovoljstvo u kontaktu sa okolinom, prirodom i ljudima. Upravo zbog toga cilj ovog diplomskog rada je ispitati ulogu odgajatelja u razvoju ekološke osjetljivosti u djece predškolske dobi. U istraživanju je sudjelovala 101 odgajateljica iz vukovarsko- srijemske te osječko baranjske županije. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom koji se sastojao od 30 tvrdnji Likertova tipa. Istraživanje je pokazalo da veliki broj odgajatelja poznaje pojam održivog razvoja, da se smatraju ekološki osviještenim osobama te da u svome radu primjenjuju suvremene metode i sadržaje. Na razne načine potiču djecu da sudjeluju u ekološkim aktivnostima te se veliki broj odgajatelja slaže da je vrtić ustanova koja potiče ekološku osjetljivost kod djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Strahinić, Sanja
Uloga odgajatelja u razvoju ekološke osjetljivosti u djece predškolske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Strahinić, S. (2014) 'Uloga odgajatelja u razvoju ekološke osjetljivosti u djece predškolske dobi', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Strahini\'{c}, Sanja}, year = {2014}, pages = {34}, keywords = {ekolo\v{s}ka osjetljivost, ekolo\v{s}ke aktivnosti, odgajatelj, dijete, dje\v{c}ji vrti\'{c}}, title = {Uloga odgajatelja u razvoju ekolo\v{s}ke osjetljivosti u djece pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {ekolo\v{s}ka osjetljivost, ekolo\v{s}ke aktivnosti, odgajatelj, dijete, dje\v{c}ji vrti\'{c}}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Strahini\'{c}, Sanja}, year = {2014}, pages = {34}, keywords = {environmental sensitivity, ecological activities, preschool teacher, child, kindergarten}, title = {The role of a preschool teacher in developing environmental awareness among children of preschool age}, keyword = {environmental sensitivity, ecological activities, preschool teacher, child, kindergarten}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font