Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746368

Vrjednovanje učenika s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva


Živković, Đurđica
Vrjednovanje učenika s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski faklultet, Osijek


CROSBI ID: 746368 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrjednovanje učenika s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva
(Evaluation of students with disabilities and teaching Nature and Society)

Autori
Živković, Đurđica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski faklultet

Mjesto
Osijek

Datum
23.06

Godina
2014

Stranica
64

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
praćenje; ocjenjivanje; vrjednovanje; učenici s teškoćama; priroda i društvo; didaktičko-metodički postupci.
(monitoring; assessment; evaluation; students with disabilities; nature and society; methodological procedures.)

Sažetak
U ovom diplomskom radu govori se o učenicima s teškoćama u razvoju i njihovom vrjednovanju. Vrjednovanje učenika s teškoćama obično ne ispunjava svoju svrhu zato što se ne provodi u skladu s učenikovim mogućnostima. U ovom radu pokušava se prikazati da učenikove potrebe i posebnosti, kao i postavljene razine postignuća utječu na vrjednovanje. Prvo teorijsko poglavlje govori o praćenju, ocjenjivanju i vrjednovanju u osnovnoj školi općenito. Drugo poglavlje govori o osobama s teškoćama kroz povijest, učenicima s teškoćama u razvoju, oblicima integracije i programima za učenike s teškoćama u razvoju. U trećem dijelu govori se o praćenju, ocjenjivanju i vrjednovanju učenika s teškoćama u razvoju. Četvrto teorijsko poglavlje govori o didaktičko- metodičkim postupcima u radu s učenicima s teškoćama u razvoju, s posebnim osvrtom na teškoće koje imaju učenici u odjelu gdje je provedeno istraživanje: laka intelektualna oštećenja, autizam, oštećenje vida i oštećenje sluha. U istraživačkom dijelu opisani su načini i postupci istraživanja o vrjednovanju učenika s teškoćama u razvoju u nastavi prirode i društva.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Živković, Đurđica
Vrjednovanje učenika s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski faklultet, Osijek
Živković, Đ. (2014) 'Vrjednovanje učenika s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski faklultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, \DJur\djica}, year = {2014}, pages = {64}, keywords = {pra\'{c}enje, ocjenjivanje, vrjednovanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, priroda i dru\v{s}tvo, didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ki postupci.}, title = {Vrjednovanje u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju i nastava Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {pra\'{c}enje, ocjenjivanje, vrjednovanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, priroda i dru\v{s}tvo, didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ki postupci.}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, \DJur\djica}, year = {2014}, pages = {64}, keywords = {monitoring, assessment, evaluation, students with disabilities, nature and society, methodological procedures.}, title = {Evaluation of students with disabilities and teaching Nature and Society}, keyword = {monitoring, assessment, evaluation, students with disabilities, nature and society, methodological procedures.}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font