Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746367

Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji


Pandurić, Silvija
Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 746367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji
(Comparison practical works of Nature and Society in Croatia and Slovenia)

Autori
Pandurić, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
24.06

Godina
2014

Stranica
122

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
praktičan rad; eksperiment; Priroda i društvo; Upoznavanje okoline; Prirodoslovlje i tehnika; udžbenici; radne bilježnice
(practical work; experiment; Nature and Society; Learning environments; Science and techniques; textbooks; workbooks)

Sažetak
Praktičnim radom u nastavi prirodoslovlja, učenje se povezuje sa svakidašnjim životom te se učeniku omogućava da iskustveno dolazi do određenih spoznaja i rješenja zadanih problema. Učenje iskustvom je najbolji način učenja u nastavi Prirode i društva. Praktičan rad omogućava učeniku da samostalno dolazi do određenih spoznaja, da sam istražuje i otkriva što su temeljne pretpostavke istraživačku usmjerene nastave. Cilj diplomskoga rada je usporediti i analizirati zastupljenost praktičnih radova u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva odobrenim od strane MZOŠ za Hrvatsku te udžbenike Upoznavanje okoline i Naravoslovlje i tehniku odobrenih od strane MIZS za Sloveniju. Analizirano je 16 udžbenika i 16 radnih bilježnica od strane Hrvatske te 4 udžbenika od strane Slovenije. Dobiveni rezultati ukazuju da je broj praktičnih radova u udžbenicima i radnim bilježnicama nedovoljan. Praktični radovi nisu precizno zadani i dio ih nije prilagođen dobi učenika, a vrlo je mali broj onih koji sadrže istraživačke zadataka koji potiču učenike na aktivan odnos prema učenju. Slovenski sadržaji su cjelovitiji i više potiču učenike na praktičan rad i istraživačko učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pandurić, Silvija
Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Pandurić, S. (2014) 'Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Panduri\'{c}, Silvija}, year = {2014}, pages = {122}, keywords = {prakti\v{c}an rad, eksperiment, Priroda i dru\v{s}tvo, Upoznavanje okoline, Prirodoslovlje i tehnika, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice}, title = {Usporedba prakti\v{c}nih radova nastave Prirode i dru\v{s}tva u Hrvatskoj i Sloveniji}, keyword = {prakti\v{c}an rad, eksperiment, Priroda i dru\v{s}tvo, Upoznavanje okoline, Prirodoslovlje i tehnika, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Panduri\'{c}, Silvija}, year = {2014}, pages = {122}, keywords = {practical work, experiment, Nature and Society, Learning environments, Science and techniques, textbooks, workbooks}, title = {Comparison practical works of Nature and Society in Croatia and Slovenia}, keyword = {practical work, experiment, Nature and Society, Learning environments, Science and techniques, textbooks, workbooks}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font