Pregled bibliografske jedinice broj: 746367
Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji
Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 746367 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba praktičnih radova nastave Prirode i društva u Hrvatskoj i Sloveniji
(Comparison practical works of Nature and Society in Croatia and Slovenia)
Autori
Pandurić, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
24.06
Godina
2014
Stranica
122
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
praktičan rad; eksperiment; Priroda i društvo; Upoznavanje okoline; Prirodoslovlje i tehnika; udžbenici; radne bilježnice
(practical work; experiment; Nature and Society; Learning environments; Science and techniques; textbooks; workbooks)
Sažetak
Praktičnim radom u nastavi prirodoslovlja, učenje se povezuje sa svakidašnjim životom te se učeniku omogućava da iskustveno dolazi do određenih spoznaja i rješenja zadanih problema. Učenje iskustvom je najbolji način učenja u nastavi Prirode i društva. Praktičan rad omogućava učeniku da samostalno dolazi do određenih spoznaja, da sam istražuje i otkriva što su temeljne pretpostavke istraživačku usmjerene nastave. Cilj diplomskoga rada je usporediti i analizirati zastupljenost praktičnih radova u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva odobrenim od strane MZOŠ za Hrvatsku te udžbenike Upoznavanje okoline i Naravoslovlje i tehniku odobrenih od strane MIZS za Sloveniju. Analizirano je 16 udžbenika i 16 radnih bilježnica od strane Hrvatske te 4 udžbenika od strane Slovenije. Dobiveni rezultati ukazuju da je broj praktičnih radova u udžbenicima i radnim bilježnicama nedovoljan. Praktični radovi nisu precizno zadani i dio ih nije prilagođen dobi učenika, a vrlo je mali broj onih koji sadrže istraživačke zadataka koji potiču učenike na aktivan odnos prema učenju. Slovenski sadržaji su cjelovitiji i više potiču učenike na praktičan rad i istraživačko učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski