Pregled bibliografske jedinice broj: 746364
Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva
Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 746364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva
(Students with disabilities and teaching Nature and Society)
Autori
Marković, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
23.06
Godina
2014
Stranica
105
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
učenici s teškoćama u razvoju; nastava Prirode i društva; metode rada; vrjednovanje
(pupils with disabilities; Natural and Social Sciences instruction; teaching methods; assessment)
Sažetak
Učitelj u svakom predmetu mora pristupiti učeniku s teškoćama u razvoju na drugačiji način uzimajući pritom u obzir specifičnosti svakoga pojedinoga predmeta. Priroda i društvo jedan je od predmeta koji zahtijeva izradu prilagođenog, odnosno individualiziranog programa za rad s učenicima s teškoćama u razvoju. Zbog specifičnosti nastave Prirode i društva koja zahtijeva sposobnosti poput vizualizacije i orijentacije potrebno je posvetiti posebnu pozornost na nastavna sredstva i nastavne metode kojima će se učitelj koristiti tijekom ostvarivanja prilagođenoga programa. Mnogo učitelja susreće se s poteškoćama tijekom poučavanja učenika s teškoćama u razvoju pa je dobro usporediti teorijski i praktični pristup takvoj individualiziranoj nastavi. Cilj ovoga rada jest istražiti s kojim se sve teškoćama u razvoju učenika učitelji mogu susresti u nastavi, upoznati se s nastavom Prirode i društva koja je prilagođena učeniku s teškoćama u razvoju te na praktičnim primjerima upoznati metode rada, prilagodbe nastavnih sredstava i načine vrjednovanja učenika s teškoćama u nastavi Prirode i društva. Zaključuje se da se u ovom području rada nastavne metode, nastavna sredstva i način vrednovanja sadržaja iz nastavnog predmeta Priroda i društvo učenika s teškoćama u razvoju razlikuju od načina rada s ostalim učenicima te da je učiteljima potrebna dodatna podrška i pomoć u radu s takvom djecom kako bi se poboljšala kvaliteta provođenja nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski