Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746364

Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva


Marković, Martina
Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 746364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva
(Students with disabilities and teaching Nature and Society)

Autori
Marković, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
23.06

Godina
2014

Stranica
105

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
učenici s teškoćama u razvoju; nastava Prirode i društva; metode rada; vrjednovanje
(pupils with disabilities; Natural and Social Sciences instruction; teaching methods; assessment)

Sažetak
Učitelj u svakom predmetu mora pristupiti učeniku s teškoćama u razvoju na drugačiji način uzimajući pritom u obzir specifičnosti svakoga pojedinoga predmeta. Priroda i društvo jedan je od predmeta koji zahtijeva izradu prilagođenog, odnosno individualiziranog programa za rad s učenicima s teškoćama u razvoju. Zbog specifičnosti nastave Prirode i društva koja zahtijeva sposobnosti poput vizualizacije i orijentacije potrebno je posvetiti posebnu pozornost na nastavna sredstva i nastavne metode kojima će se učitelj koristiti tijekom ostvarivanja prilagođenoga programa. Mnogo učitelja susreće se s poteškoćama tijekom poučavanja učenika s teškoćama u razvoju pa je dobro usporediti teorijski i praktični pristup takvoj individualiziranoj nastavi. Cilj ovoga rada jest istražiti s kojim se sve teškoćama u razvoju učenika učitelji mogu susresti u nastavi, upoznati se s nastavom Prirode i društva koja je prilagođena učeniku s teškoćama u razvoju te na praktičnim primjerima upoznati metode rada, prilagodbe nastavnih sredstava i načine vrjednovanja učenika s teškoćama u nastavi Prirode i društva. Zaključuje se da se u ovom području rada nastavne metode, nastavna sredstva i način vrednovanja sadržaja iz nastavnog predmeta Priroda i društvo učenika s teškoćama u razvoju razlikuju od načina rada s ostalim učenicima te da je učiteljima potrebna dodatna podrška i pomoć u radu s takvom djecom kako bi se poboljšala kvaliteta provođenja nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Martina
Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Marković, M. (2014) 'Učenici s teškoćama u razvoju i nastava Prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Martina}, year = {2014}, pages = {105}, keywords = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, nastava Prirode i dru\v{s}tva, metode rada, vrjednovanje}, title = {U\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju i nastava Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, nastava Prirode i dru\v{s}tva, metode rada, vrjednovanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Martina}, year = {2014}, pages = {105}, keywords = {pupils with disabilities, Natural and Social Sciences instruction, teaching methods, assessment}, title = {Students with disabilities and teaching Nature and Society}, keyword = {pupils with disabilities, Natural and Social Sciences instruction, teaching methods, assessment}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font