Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746360

Igre u odgoju za okoliš u predškolskoj dobi


Balta, Maja
Igre u odgoju za okoliš u predškolskoj dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 746360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igre u odgoju za okoliš u predškolskoj dobi
(Games in education for the environment in the preschool age)

Autori
Balta, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2014

Stranica
39

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
igra; odgoj; okoliš; dijete
(game; education; environment; child)

Sažetak
Igra se smatra jednom od osnovnih potreba djeteta i osim što pruža zadovoljstvo i razonodu, ona potiče djecu na učenje o sebi, o drugima i svijetu koji nas okružuje. Kroz igru, dijete spontano stječe znanje o okolišu koji ga okružuje. Postoji nekoliko teorija igre, a podijeljene su u tri područja: sociološki, psihološki i pedagoški pristup igri. Osim tih teorija, postoji i osnovna podjela igri. Igre najčešće dijelimo na funkcionalnu igru, simboličku igru i igru s pravilima. Igre u odgoju za okoliš sve se više primjenjuju u odgojno-obrazovnim ustanovama. Igrajući se, dijete razvija svoje vještine i sposobnosti, uči se toleranciji, samostalnosti i rješavanju problema. Razvijanje ljubavi prema okolini u kojoj dijete živi zadaća je obitelji i ustanova koje se bave odgojem djece. Od velike važnosti je da se u obiteljskom domu i predškolskim ustanovama provode igre koje potiču djecu na razvijanje ljubavi prema okolini. Djeca kroz igru spontano uče i dobivaju nova znanja te proširuju prethodna. Cilj je istraživanja ispitati koliko su djeca zainteresirana za igre u odgoju za okoliš te mogu li kroz igru steći nova znanja i proširiti prethodna. Istraživanje je pokazalo da djeca imaju znanja o sisavcima, osobito onima iz neposrednog okoliša. Ona putem igre razvijaju humani odnos prema životinjama te svijest o važnosti životinjskog svijeta za cjelokupan život na Zemlji. Vrlo je važno da se djeca nauče čekati dok drugi govore, odnosno, da se uče strpljenju i toleranciji, poštivanju pravila i tuđeg mišljenja u igri. Rezultati istraživanja su pokazali kako djeca kroz igru pokazuju svoje zadovoljstvo i interes, ali isto tako dobivaju nova znanja te proširuju prethodna. U istraživanju je sudjelovalo dvadeset i troje djece starije skupine iz DV „Radost“ u Osijeku.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balta, Maja
Igre u odgoju za okoliš u predškolskoj dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Balta, M. (2014) 'Igre u odgoju za okoliš u predškolskoj dobi', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Balta, Maja}, year = {2014}, pages = {39}, keywords = {igra, odgoj, okoli\v{s}, dijete}, title = {Igre u odgoju za okoli\v{s} u pred\v{s}kolskoj dobi}, keyword = {igra, odgoj, okoli\v{s}, dijete}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Balta, Maja}, year = {2014}, pages = {39}, keywords = {game, education, environment, child}, title = {Games in education for the environment in the preschool age}, keyword = {game, education, environment, child}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font