Pregled bibliografske jedinice broj: 746047
Projektni zadatci na dodatnoj nastavi matematike u 1. obrazovnom razdoblju
Projektni zadatci na dodatnoj nastavi matematike u 1. obrazovnom razdoblju, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 746047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektni zadatci na dodatnoj nastavi matematike u 1. obrazovnom razdoblju
(Project tasks in extra-curricular mathematics lessons in first educational period)
Autori
Marijana Ćirić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
11.07
Godina
2014
Stranica
45
Mentor
Kolar - Begović, Zdenka
Neposredni voditelj
Katalenić, Ana
Ključne riječi
projekt; projektni zadatak; dodatna nastava matematike
(project; project tasks; extra-curricular mathematics lessons)
Sažetak
Suvremena nastava zalaže se za aktivne metode učenja među kojima su i projektni zadatci. Učenik kao aktivan sudionik u nastavi samostalno radi na obradi zadatka i uči otkrivanjem. Projektni zadatci su zadatci koji uključuju detaljno istraživanje po unaprijed utvrđenom planu, pripremu prezentacije te prezentiranje bitnih koraka u istraživanju i rezultata. Nakon toga obavezno slijedi samovrednovanje te vrednovanje od strane ostalih učenika i nastavnika. Na takvom zadatku može raditi jedan učenik ili grupa, a zadatak može zahtijevati sasvim kratko ili nešto duže vrijeme za istraživanje. Smatra se da projektni zadatci, iako od učitelja i učenika traže prethodnu pripremu, kod učenika razvijaju dodatni interes u matematici koji uvjetuje pozitivan stav prema ovom predmetu. Samim time, učenici će prije usvojiti osnovna matematička znanja koja će im biti potrebna u budućnosti za opisivanje i rješavanje konkretnih problema iz njihovog neposrednog okruženja te će steći znanja i vještine nužne za daljnje obrazovanje. Diplomski rad sadrži anketno istraživanje provedeno na uzorku učiteljica razredne nastave koje vode dodatnu nastavu iz matematike, kojem je cilj bio utvrditi koriste li učitelji projektne zadatke na dodatnoj nastavi matematike. Prema rezultatima istraživanja, utvrđeno je da više od dvije trećine ispitanica na dodatnoj nastavi matematike koristi projektne zadatke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek