Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 745586

Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva


Dadić, Katarina
Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva // Pedagogija i kultura / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 39-47


CROSBI ID: 745586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva
(The role of media advertisement within the image of a modern childhood)

Autori
Dadić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija i kultura

Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
39-47

ISBN
978-953-99167-6-1

Ključne riječi
reklamno oglašavanje, djetinjstvo, medijski utjecaj, obitelj, škola
(advertising, childhood, media influence, school, family)

Sažetak
Pokušaj da se odgovori na pitanja koje mjesto djetinjstvo zauzima u proizvodnji reklama i javlja li se potreba zaštite djece isključivo kao kulturni stereotip rezultirao je ovim radom. U njemu se analizira problematika djece kao sudionika ili krajnjih korisnika reklamnih oglašavanja. Stoga je autoričin je prilog teorijskih razmatranja i istraživanja skretanje pažnje na pozadinu koju kriju reklamna oglašavanja namijenjena djeci. Da bi se pobliže objasnili utjecaji oglašavanja u radu se koristio model, uz dodane nadopune, kojeg je predstavilo australsko Povjerenstvo za djecu, mlade i njihove odgojitelje. Modelom su obuhvaćeni različiti vidovi oglašavanja od promicanja dječjeg konzumerizma i utjecaja djece na potrošnju pa sve do promicanja nezdrave slike tijela u oglašavanju ili direktnih kršenja dječjih prava. Krajnji je cilj ovoga rada intenzivirati ulogu obitelji i škole u prevenciji zaštite djece od reklamnih utjecaja kojima su izložena. U istom kontekstu, učenje o medijskim utjecajima mora bez odgode ući na školska vrata kako bi se njim obuhvatili svi relevantni oblici korištenja reklamnih oglašavanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
226-2261681-0827 - Interkulturalna ishodišta pedagoške misli i odgojnog djelovanja u Hrvata (Pranjić, Marko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katarina Dadić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dadić, Katarina
Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva // Pedagogija i kultura / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 39-47
Dadić, K. (2013) Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva. U: Ljubetić, M. & Zrilić, S. (ur.) Pedagogija i kultura. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo, str. 39-47.
@inbook{inbook, author = {Dadi\'{c}, Katarina}, year = {2013}, pages = {39-47}, keywords = {reklamno ogla\v{s}avanje, djetinjstvo, medijski utjecaj, obitelj, \v{s}kola}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Uloga reklamnog ogla\v{s}avanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva}, keyword = {reklamno ogla\v{s}avanje, djetinjstvo, medijski utjecaj, obitelj, \v{s}kola}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Dadi\'{c}, Katarina}, year = {2013}, pages = {39-47}, keywords = {advertising, childhood, media influence, school, family}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {The role of media advertisement within the image of a modern childhood}, keyword = {advertising, childhood, media influence, school, family}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font