Pregled bibliografske jedinice broj: 745586
Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva
Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva // Pedagogija i kultura / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 39-47
CROSBI ID: 745586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva
(The role of media advertisement within the image of a modern childhood)
Autori
Dadić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura
Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
39-47
ISBN
978-953-99167-6-1
Ključne riječi
reklamno oglašavanje, djetinjstvo, medijski utjecaj, obitelj, škola
(advertising, childhood, media influence, school, family)
Sažetak
Pokušaj da se odgovori na pitanja koje mjesto djetinjstvo zauzima u proizvodnji reklama i javlja li se potreba zaštite djece isključivo kao kulturni stereotip rezultirao je ovim radom. U njemu se analizira problematika djece kao sudionika ili krajnjih korisnika reklamnih oglašavanja. Stoga je autoričin je prilog teorijskih razmatranja i istraživanja skretanje pažnje na pozadinu koju kriju reklamna oglašavanja namijenjena djeci. Da bi se pobliže objasnili utjecaji oglašavanja u radu se koristio model, uz dodane nadopune, kojeg je predstavilo australsko Povjerenstvo za djecu, mlade i njihove odgojitelje. Modelom su obuhvaćeni različiti vidovi oglašavanja od promicanja dječjeg konzumerizma i utjecaja djece na potrošnju pa sve do promicanja nezdrave slike tijela u oglašavanju ili direktnih kršenja dječjih prava. Krajnji je cilj ovoga rada intenzivirati ulogu obitelji i škole u prevenciji zaštite djece od reklamnih utjecaja kojima su izložena. U istom kontekstu, učenje o medijskim utjecajima mora bez odgode ući na školska vrata kako bi se njim obuhvatili svi relevantni oblici korištenja reklamnih oglašavanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
226-2261681-0827 - Interkulturalna ishodišta pedagoške misli i odgojnog djelovanja u Hrvata (Pranjić, Marko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Katarina Dadić
(autor)