Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 745582

Kritičko razmatranje modela Homeschoolinga


Dadić, Katarina
Kritičko razmatranje modela Homeschoolinga // Život i škola, 28 (2012), 2; 21-31 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 745582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kritičko razmatranje modela Homeschoolinga
(Critical Consideration of Homeschooling Model)

Autori
Dadić, Katarina

Izvornik
Život i škola (0044-4855) 28 (2012), 2; 21-31

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Hrvatska kršćanska koalicija; obrazovanje kod kuće ili homeschooling; škola; učenik; učitelj
(Croatian Christian Coalition; homeschooling; school; student; teacher.)

Sažetak
Radom je predstavljena suvremena koncepcija "obrazovanja kod kuće" koja je popularnost stekla zbog povećanja kritika formalnog obrazovanja. Budući da takva vrsta obrazovanja u Republici Hrvatskoj još uvijek nije zakonski omogućena, autorica se u članku usredotočila na analizu polazišnih točaka zahtjeva za obrazovanje kod kuće koji je Hrvatska kršćanska koalicija uputila Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta. Obrazovanje kod kuće neupitno ima svoje prednosti, no uvidom u dani model dolazimo do izdvajanja triju važnih čimbenika na koje moramo staviti naglasak ukoliko želimo da se takva vrsta obrazovanja zakonski omogući. Tri su elementa bitna, a to su baziranje obrazovanja kod kuće na autentičnom hrvatskom modelu homeschoolinga, roditeljska kvalificiranost te sustavnije i češće provjere znanja učenika koji se obrazuju kod kuće. S druge strane, u radu su istaknuti škola i grupe vršnjaka kao važni socijalizacijski čimbenici, kvalitetnije obrazovanje učitelja i njihovo sustavno usavršavanje, stručno utemeljen odabir studenata za učiteljski poziv, znatno manji broj učenika na jednog učitelja te kvalitetno nagrađivanje učitelja za njihov rad kao čimbenici koji idu u prilog odabiru škole kao institucije u kojoj će se dijete obrazovati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
226-2261681-0827 - Interkulturalna ishodišta pedagoške misli i odgojnog djelovanja u Hrvata (Pranjić, Marko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katarina Dadić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Dadić, Katarina
Kritičko razmatranje modela Homeschoolinga // Život i škola, 28 (2012), 2; 21-31 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Dadić, K. (2012) Kritičko razmatranje modela Homeschoolinga. Život i škola, 28 (2), 21-31.
@article{article, author = {Dadi\'{c}, Katarina}, year = {2012}, pages = {21-31}, keywords = {Hrvatska kr\v{s}\'{c}anska koalicija, obrazovanje kod ku\'{c}e ili homeschooling, \v{s}kola, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {28}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Kriti\v{c}ko razmatranje modela Homeschoolinga}, keyword = {Hrvatska kr\v{s}\'{c}anska koalicija, obrazovanje kod ku\'{c}e ili homeschooling, \v{s}kola, u\v{c}enik, u\v{c}itelj} }
@article{article, author = {Dadi\'{c}, Katarina}, year = {2012}, pages = {21-31}, keywords = {Croatian Christian Coalition, homeschooling, school, student, teacher.}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {28}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Critical Consideration of Homeschooling Model}, keyword = {Croatian Christian Coalition, homeschooling, school, student, teacher.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font