Pregled bibliografske jedinice broj: 745581
Prekinuta veza : zaštita djetinjstva i obiteljskih odnosa u digitalnome dobu
Prekinuta veza : zaštita djetinjstva i obiteljskih odnosa u digitalnome dobu // Libri et liberi, 3 (2014), 2; 464-467 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 745581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prekinuta veza : zaštita djetinjstva i obiteljskih odnosa u digitalnome dobu
(The Big Disconnect : Protecting Childhood and Family Relationships in the Digital Age)
Autori
Dadić, Katarina
Izvornik
Libri et liberi (1848-3488) 3
(2014), 2;
464-467
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
obitelj; djetinjstvo; obiteljski odnosi; digitalno doba
(family; childhood; family relationships; digital age)
Sažetak
Knjiga Prekinuta veza: zaštita djetinjstva i obiteljskih odnosa u digitalnome dobu usmjerena je razvoju kvalitetnih i čvrstih odnosa unutar obitelji na osnovi kojih će se i pojedini članovi obitelji i obitelj kao zajednica moći lakše snalaziti u vrijeme nekontrolirane upotrebe tehnologija i medija. Knjiga nije namijenjena samo roditeljima i djeci nego i praktičarima i istraživačima u sustavu odgoja i obrazovanja kojima će služiti kao priručnik za stručno djelovanje. U toj se svrsi ogleda najvažniji doprinos ove knjige. Autorica na zanimljiv način sintetizira teorijsko znanje i podatke koje je dugi niz godina prikupljala svojim terapeutskim radom s djecom i obiteljima. Intenzivno naglašava da je suvremena obitelj u krizi zbog napretka tehnologije što na nju i njezine članove, bez izgradnje zaštitnih mehanizama, može ostaviti dugotrajne i ozbiljne posljedice. Tehnologija ne može biti zamjena za jedinstvene i bliske interakcije među osobama. U svim poglavljima autorica, osim što prezentira niz primjera iz stvarnoga života, nudi i konkretne savjete u obliku smjernica roditeljima s ciljem izgradnje autoriteta, potpunijega razumijevanja djece i autonomije u kulturi življenja i načinu uporabe tehnologije i medija. Partnerski pristup škole, roditelja i širega okruženja može služiti kao preduvjet za kulturu socijalne interakcije koja će prednjačiti nad nekontroliranom uporabom tehnologije i medija i zaokupljenošću njima. Pristup Catherine Steiner-Adair svakako proizlazi iz osobnih kompetencija koje stavlja u funkciju dobrobiti obitelji s ciljem njezine zaštite u digitalnome dobu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
226-2261681-0827 - Interkulturalna ishodišta pedagoške misli i odgojnog djelovanja u Hrvata (Pranjić, Marko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Katarina Dadić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)