Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 745567

Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije


Blašković, Jelena
Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije // 5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima, ECNSI 2011.
Zagreb, Hrvatska, 2011. (demonstracija, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 745567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije
(The Melody as the Element of Work of Art in a Process of the Individualization)

Autori
Blašković, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima, ECNSI 2011.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
individualizacija; melodija; umjetničko djelo
(art; individualization; melody)

Sažetak
Kompleksnost umjetničkog djela pruža velike mogućnosti u edukaciji djece kroz proces individualizacije. Kompleksnost je uvjetovana slojevitošću strukturnih elemenata i njihovim međusobnim unikatnim funkcioniranjem. Melodija je vrlo bitan i izražajan element glazbenog djela. To je ono što svaki slušatelj prvo primijeti i pokušava reproducirati ukoliko je melodija ostavila dovoljan utisak na emotivni i spoznajni sustav pojedinca. Melodiji su urođene sastavnice poput grupiranja struktura, dobe i metra, melodijske konture, implikacije intervala, motivske sličnosti, odnos tonova u intonacijskoj hijerarhiji, hijerarhiji slučaja, impliciranje harmonije i meta - odnos. U svojoj je materiji vrlo kompleksna i senzibilna što joj daje estetski potencijal i moć. Kao takva vrlo je značajna u glazbenom odgoju i obrazovanju, bilo da ju se percipira pjevajući - produkcijom ili slušajući – percepcijom. Proces individualizacije podrazumijeva funkciju glazbe na individualnoj razini slušatelja – učenika kao intelektualnog i emotivnog stimulansa. Implikacija glazbe u edukaciji ima za cilj maksimalno postići motivaciju, potrebu za inicijativom, kreativnošću i oblikovanjem pojedinca u tjelesnim, emotivnim i intelektualnim razinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Blašković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blašković, Jelena
Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije // 5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima, ECNSI 2011.
Zagreb, Hrvatska, 2011. (demonstracija, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Blašković, J. (2011) Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije. U: 5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima, ECNSI 2011..
@article{article, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2011}, keywords = {individualizacija, melodija, umjetni\v{c}ko djelo}, title = {Melodija kao element umjetni\v{c}kog djela u procesu individualizacije}, keyword = {individualizacija, melodija, umjetni\v{c}ko djelo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2011}, keywords = {art, individualization, melody}, title = {The Melody as the Element of Work of Art in a Process of the Individualization}, keyword = {art, individualization, melody}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font