Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 745463

Pedagoške kompetencije učitelja u sukonstrukciji nastave


Brust Nemet, Maja
Pedagoške kompetencije učitelja u sukonstrukciji nastave // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIX (2013), 30; 79-95 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 745463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoške kompetencije učitelja u sukonstrukciji nastave
(Pedagogical Competence of Teachers in Co-constructing the Teaching)

Autori
Brust Nemet, Maja

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LIX (2013), 30; 79-95

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
praćenje nastave; pedagoška kompetencija; sukonstrukcija nastave; učitelji
(monitoring of the teaching; pedagogical competence; co-construction of the teaching; teacher)

Sažetak
U ovom radu analiziran je pojam pedagoških kompetencija učitelja koje podrazumijevaju znanja, vještine i osobine ličnosti. Pedagoške kompetencije neophodne su za kritičko promišljanje o sebi i svojoj odgojno-obrazovnoj praksi. Omogućavaju promjene i unaprjeđenja učiteljskih ponašanja i oblikovanje kvalitete u području sukonstrukcije odgojno-obrazovnog procesa. U radu se analizira kvalitativno istraživanje provedeno na uzorku skupine u jednoj osnovnoj školi Osječko-baranjske županije. Temeljem triangulacije kroz analizu sadržaja priprava dvadeset i četiriju učitelja razredne i predmetne nastave, praćenja provedbe nastavnoga sata te intervjua s učiteljima, uočava se razina učiteljskih pedagoških kompetencija. U području metodologije izgradnje kurikuluma nastave 79% učitelja posjeduje pedagošku kompetenciju i samostalno je izradilo priprave za nastavni sat. Sustavnim se promatranjem pokazalo kako su učitelji u organizaciji i vođenju odgojno-obrazovnog procesa također kompetentni jer su usklađivali različite didaktičke metode, nastavna sredstva i pomagala, socijalne oblike rada, didaktička načela i nastavne sadržaje s ciljevima i zadatcima nastave te su koordinirali ostvarivanje zadanih ciljeva i zadataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Brust Nemet, Maja
Pedagoške kompetencije učitelja u sukonstrukciji nastave // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIX (2013), 30; 79-95 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Brust Nemet, M. (2013) Pedagoške kompetencije učitelja u sukonstrukciji nastave. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIX (30), 79-95.
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja}, year = {2013}, pages = {79-95}, keywords = {pra\'{c}enje nastave, pedago\v{s}ka kompetencija, sukonstrukcija nastave, u\v{c}itelji}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LIX}, number = {30}, issn = {0044-4855}, title = {Pedago\v{s}ke kompetencije u\v{c}itelja u sukonstrukciji nastave}, keyword = {pra\'{c}enje nastave, pedago\v{s}ka kompetencija, sukonstrukcija nastave, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja}, year = {2013}, pages = {79-95}, keywords = {monitoring of the teaching, pedagogical competence, co-construction of the teaching, teacher}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LIX}, number = {30}, issn = {0044-4855}, title = {Pedagogical Competence of Teachers in Co-constructing the Teaching}, keyword = {monitoring of the teaching, pedagogical competence, co-construction of the teaching, teacher} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • FSTA: Food Science and Technology Abstracts
  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font