Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 745091

Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije


Čoh, Ćiril
Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije // Metodički ogledi, 6 (1995), 11; 9-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 745091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije
(The Application of Philosophically Relevant Artistic Work in Teaching Philosophy)

Autori
Čoh, Ćiril

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 6 (1995), 11; 9-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Filozofski relevantno umjetničko djelo; nastava filozofije; Magritte; Dürer; vrijednosti
(Philosophically relevant work; teaching philosophy; Magritte; Dürer; values)

Sažetak
Autor se bavi problemom primjene filozofski relevantnog djela u nastavi filozofije, dakle ne razmatra djelo s estetskog odnosno umjetničkog aspekta. Likovna djela Magritteov ’Ljudski uvjet ΙΓ i Dürerova ’Melencolia Γ interesiraju nas zbog onog sto je na njima filozofski relevantno, a to je promišljanje cjelovitog u sebe zatvorenog svijeta koji sam sebe otkriva ukazujući pritom na strukturu svijeta oko nas u koji se, ukoliko podražavamo njegovu kreativnost, i sami uključujemo. Tu strukturu prepoznajemo čak i u strukturi događanja u razredu, ukoliko se u njemu događa kreativna nastava. To je nastava koja izoštrava učenikove spoznajne sposobnosti, proširuje njegove duhovne horizonte, koja ga osposobljuje za plodonosnije prisvajanje svijeta. Ona maksimalno angažira sve njegove duševne moći jer u svijetu otkriva dimenziju čudesnosti i vrijednosti koje život čine radosnim. No da li ovdje ponuđeni projekt zaista omogućuje takvu nastavu, to ostaje otvoreno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Čoh, Ćiril
Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije // Metodički ogledi, 6 (1995), 11; 9-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Čoh, Ć. (1995) Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije. Metodički ogledi, 6 (11), 9-35.
@article{article, author = {\v{C}oh, \'{C}iril}, year = {1995}, pages = {9-35}, keywords = {Filozofski relevantno umjetni\v{c}ko djelo, nastava filozofije, Magritte, D\"{u}rer, vrijednosti}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {6}, number = {11}, issn = {0353-765X}, title = {Primjena filozofski relevantnog likovnog djela u nastavi filozofije}, keyword = {Filozofski relevantno umjetni\v{c}ko djelo, nastava filozofije, Magritte, D\"{u}rer, vrijednosti} }
@article{article, author = {\v{C}oh, \'{C}iril}, year = {1995}, pages = {9-35}, keywords = {Philosophically relevant work, teaching philosophy, Magritte, D\"{u}rer, values}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {6}, number = {11}, issn = {0353-765X}, title = {The Application of Philosophically Relevant Artistic Work in Teaching Philosophy}, keyword = {Philosophically relevant work, teaching philosophy, Magritte, D\"{u}rer, values} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font