Pregled bibliografske jedinice broj: 745031
Book review: Emerging from the Shadow: A Comparative Qualitative Exploration of Private Tutoring in Eurasia
Book review: Emerging from the Shadow: A Comparative Qualitative Exploration of Private Tutoring in Eurasia // Financial theory and practice (Zagreb), 38 (2014), 8; 490-496 doi:10.33267/fintp.38.4.5 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 745031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Book review: Emerging from the Shadow: A Comparative Qualitative Exploration of Private Tutoring in Eurasia
Autori
Bejaković, Predrag
Izvornik
Financial theory and practice (Zagreb) (1846-887X) 38
(2014), 8;
490-496
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
obrazovanje; kvaliteta; tranzicija; privatna poduka
(education; quality; transition; private tutoring)
Sažetak
Knjiga je posvećena učincima privatne poduke u odabranim zemljama te pobliže tumači prednosti i nedostatke takvog sustava poduke
Izvorni jezik
Engleski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit