Pregled bibliografske jedinice broj: 744698
Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata
Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata // MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko (ur.).
Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 45-51 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 744698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata
(Curriculum based on student competences)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue
/ Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko - Slavonski Brod : Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014, 45-51
ISBN
978-953-6048-76-2
Skup
MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 04.12.2014. - 05.12.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kurikulum; nastava; učenje; student; kompetencije.
(curriculum; teaching; learning; student; competences)
Sažetak
Cilj je ovog rada na teorijskoj i praktičnoj (iskustvenoj) razini prikazati kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata, odnosno rasvijetliti njegovu akcijsku dimenziju koja se gradi i razvija aktivnim učenjem u različitim okruženjima, od monodisciplinarnog i interdisciplinarnog do transdiciplinarnog. Uključuje diskurzivno i praktično znanje te predstavlja dinamičku kombinaciju i integraciju općih (prenosivih) i specifičnih (strukovnih) kompetencija studenata. Razvija se kao međupredmetni rezultat učenja koji osim znanja (činjenično i teorijsko) i vještina (spoznajne, psihomotoričke i socijalne) podupire samostalnost i odgovornost u izgradnji osobnog, profesionalnog i etičkog autoriteta u daljnjem osobnom i stručnom razvoju. Umjesto potrošnje okreće se proizvodnji znanja, od lokaliziranog kreće se prema globalnom učenju, od traženja informacija prema njihovu filtriranju, od izoliranog prema povezanom, integrativnom učenju. Usmjeren je na studenta, njegovo uže i šire okružje, novoj pismenosti 21. stoljeća, a ne samo prema pojedinačnim vidovima dane znanosti ili predmeta. Učenici i studenti moraju i zaslužuju biti u središtu obrazovnog procesa kao angažirani, povezani i osnaženi, motivirani, uspješni i kreativni, uključeni u cjeloživotno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija