Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 744514

Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola


Krivačić, Dubravka
Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola // Poslovna izvrsnost, IV (2010), 2; 121-132 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 744514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola
(Business strategy for high professional education institutions)

Autori
Krivačić, Dubravka

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) IV (2010), 2; 121-132

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
veleučilište i visoka škola ; poslovna strategija ; unutarnji potencijali i sposobnosti ; kvaliteta ; konkurentnost
(high professional education institutions ; business strategy ; core competences ; quality ; competitiveness)

Sažetak
U suvremenom društvu cilj je svakog visokog učilišta stvaranje ljudskog kapitala kao temelja uspješnog i kvalitetnog gospodarstva, pri čemu ključnu ulogu ima visokoškolsko stručno obrazovanje. Danas se za sudjelovanje na tržištu rada od pojedinaca zahtijeva određena razina formalnog obrazovanja i stručnog znanja, koja sve češće podrazumijeva završavanje određenog stručnog studija. Veleučilišta i visoke škole okreću se stoga strateškom planiranju i odlučivanju. Njihova spoznaja o važnosti primjene načela i strategija suvremenog menadžmenta ključna je za osiguranje kvalitetne usluge obrazovanja te postizanje i održavanje njihove konkurentnosti na tržištu. Kako bi postigla dugoročni uspjeh u industriji obrazovanja veleučilišta i visoke škole trebaju jačati svoje unutarnje potencijale i sposobnosti te stvarati rezervne planove za budućnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Dubravka Krivačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krivačić, Dubravka
Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola // Poslovna izvrsnost, IV (2010), 2; 121-132 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Krivačić, D. (2010) Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola. Poslovna izvrsnost, IV (2), 121-132.
@article{article, author = {Kriva\v{c}i\'{c}, Dubravka}, year = {2010}, pages = {121-132}, keywords = {veleu\v{c}ili\v{s}te i visoka \v{s}kola, poslovna strategija, unutarnji potencijali i sposobnosti, kvaliteta, konkurentnost}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {IV}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Poslovna strategija veleu\v{c}ili\v{s}ta i visokih \v{s}kola}, keyword = {veleu\v{c}ili\v{s}te i visoka \v{s}kola, poslovna strategija, unutarnji potencijali i sposobnosti, kvaliteta, konkurentnost} }
@article{article, author = {Kriva\v{c}i\'{c}, Dubravka}, year = {2010}, pages = {121-132}, keywords = {high professional education institutions, business strategy, core competences, quality, competitiveness}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {IV}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Business strategy for high professional education institutions}, keyword = {high professional education institutions, business strategy, core competences, quality, competitiveness} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font