Pregled bibliografske jedinice broj: 744514
Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola
Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola // Poslovna izvrsnost, IV (2010), 2; 121-132 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 744514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna strategija veleučilišta i visokih škola
(Business strategy for high professional education institutions)
Autori
Krivačić, Dubravka
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) IV
(2010), 2;
121-132
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
veleučilište i visoka škola ; poslovna strategija ; unutarnji potencijali i sposobnosti ; kvaliteta ; konkurentnost
(high professional education institutions ; business strategy ; core competences ; quality ; competitiveness)
Sažetak
U suvremenom društvu cilj je svakog visokog učilišta stvaranje ljudskog kapitala kao temelja uspješnog i kvalitetnog gospodarstva, pri čemu ključnu ulogu ima visokoškolsko stručno obrazovanje. Danas se za sudjelovanje na tržištu rada od pojedinaca zahtijeva određena razina formalnog obrazovanja i stručnog znanja, koja sve češće podrazumijeva završavanje određenog stručnog studija. Veleučilišta i visoke škole okreću se stoga strateškom planiranju i odlučivanju. Njihova spoznaja o važnosti primjene načela i strategija suvremenog menadžmenta ključna je za osiguranje kvalitetne usluge obrazovanja te postizanje i održavanje njihove konkurentnosti na tržištu. Kako bi postigla dugoročni uspjeh u industriji obrazovanja veleučilišta i visoke škole trebaju jačati svoje unutarnje potencijale i sposobnosti te stvarati rezervne planove za budućnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit