Pregled bibliografske jedinice broj: 74417
Računalo kao obrazovna tehnologija: Stavovi sudionika nastavnog procesa
Računalo kao obrazovna tehnologija: Stavovi sudionika nastavnog procesa // Informatologija, 34 (2001), 3-4; 232-236 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 74417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalo kao obrazovna tehnologija: Stavovi sudionika nastavnog procesa
(Computer as an Educational Technology: Attitude of Mind of the Participants in the Instructional Process)
Autori
Stankov, Slavomir ; Pilić, Šime ; Tomaš, Suzana
Izvornik
Informatologija (1330-0067) 34
(2001), 3-4;
232-236
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Računalo; obrazovna tehnologija; nastavna tehnologija; multimedija; stavovi učenika; nastavni proces.
(Computer; educational technology; instructional technology; multimedia; student's views; instructional process)
Sažetak
U radu se najprije definiraju pojmovi obrazovne tehnologije i nastavne tehnologije i obavlja pojmovna analiza. Iako ne postoji stroga granica između ta dva pojma ipak u najnovije vrijeme neki autori prave distinkciju između njih. Obrazovna se tehnologija općenito opisuje kao svekolika uporaba tehnologije u obrazovanju, dok je nastavna tehnologija direktna primjena tehnologije u procesu učenja i poučavanja. Prvi je pojam širi i sadržaj drugoga uključuje u sebe.
Cilj je ovome radu da utvrdi i iznese mišljenja učenika o korištenju računalne tehnologije s uključenom multimedijom kao nastavnom tehnologijom, te usporedi stavove sudionika nastavnog procesa. Provedeno je istraživanje na uzorku učenika (N=1500) osnovnih škola na širem području grada Splita. Ispitivanje je provedeno metodom ankete pomoću za tu svrhu konstruiranog upitnika.
Pri usporedbi stavova dječaka i djevojčica u načelnom poznavanju i korištenju računalne tehnologije prednost je bila na strani dječaka. Sve tri skupine anketiranih sudionika (učenici, učitelji, studenti) nastavnog procesa smatraju da nastava pomoću računala s uključenom multimedijom može podići kvalitetu nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus